Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

27. marca 2014

Vieme, čo najviac nakupujú mladí ľudia v e-shopoch



Slováci vo veku do 20 rokov vyhľadávajú v internetových obchodoch najmä oblečenie. Šatník si prostredníctvom e-shopov dopĺňa 59 percent mladých. Za oblečením nasledujú počítače (35 percent), ...



Zdieľať
zena and nakup and internet BRATISLAVA 27. marca (WEBNOVINY) - Slováci vo veku do 20 rokov vyhľadávajú v internetových obchodoch najmä oblečenie. Šatník si prostredníctvom e-shopov dopĺňa 59 percent mladých. Za oblečením nasledujú počítače (35 percent), knihy (30 percent), mobilné telefóny (29 percent) a počítačové hry (24 percent).


Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer dvetisíc respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše osemtisíc domácich e-shopov, ich tovary a ceny.

"Približne 35 percent mladých ľudí navštevujúcich e-shopy nakupuje online minimálne raz mesačne," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský a dodal, že viac ako 800 eur minie ročne v e-shopoch asi desať percent opýtaných zo spomínanej vekovej kategórie. "Hlavným dôvodom nákupu je pre 43 percent mladých úspora peňazí. Za ňou nasleduje širší sortiment a úspora času, ktoré majú obe po 20 percent," prezradil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman a doplnil, že 79 percent mladých preferuje dobierku a deväť percent osobný odber.

Recenzie internetových obchodov si pred nákupom vždy pozrie 46 percent opýtaných, pričom ďalších 44 percent ľudí do 20 rokov si hodnotenia prečíta vtedy, ak e-shopy ešte nepozná.

Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová z agentúry Fusion.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
R. Kaliňák: O ochrane oznamovateľa korupcie bude rozhodovať súd
<< predchádzajúci článok
Varovné štrajky obmedzili prevádzku veľkých letísk v Nemecku