Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

06. decembra 2010

Víťazné Superfinále Talentmania a Ratatouille



Nedeľné Superfinále Talentmanie uzavrelo zábavnú šou Markízy a Novy, v ktorej zabojovala desiatka súťažiacich. Talentmania bola včera najsledovanejším ...



Zdieľať
televizia Foto: Ilustračné foto SITA/Nina BednárikováBRATISLAVA 6. decembra (WEBNOVINY) - Nedeľné Superfinále Talentmanie uzavrelo zábavnú šou Markízy a Novy, v ktorej zabojovala desiatka súťažiacich. Talentmania bola včera najsledovanejším nespravodajským programom dňa v 12+ (18,4/47,9 percenta), navyše superfinále malo o 135 tisíc divákov 12+ viac, ako finále konkurenčného projektu minulý týždeň. Nedeľný priamy prenos sledovalo takmer 870-tisíc divákov nad 12 rokov. U žien 12+ dosiahlo finále Talentmanie share 49,7 percenta a u mužov 12+ share 45,8 percenta, najviac divákov sledovalo talentovú show v Košickom kraji (shr 52,3percenta). V skupine mladších divákov 12 až 54 dosiahla Talentmania hodnoty 14,6/43,2percenta, informovalo PR oddelenie TV Markíza.


Rozhodujúce slovo o absolútnom víťazovi šou Talentmania mali v priebehu superfinálového kola diváci, ktorí si za víťazku vybrali mladú opernú speváčku Patríciu Janečkovú. Celkový počet sms hlasov, ktoré diváci včera poslali svojim favoritom, dosiahol vyše 1 milión 200 tisíc sms.

Animovaný film Ratatouille sa stal napriek finále ťažiskového projektu konkurencie najsledovanejším filmom týždňa. Finále Talentmanie nedokázalo v sledovanosti 12 až 54 prekonať finále Česko Slovensko má talent. Noviny TV JOJ v nedeľu sledovanejšie ako Televízne noviny Markízy, absolútne najsledovanejšími reláciami nedele sa stali Šport TV JOJ a Najlepšie počasie (všetko v cieľovej skupine 12 až 54, na ktorú oficiálne prešli obe veľké komerčné televízie od januára tohto roku). Informuje JOJ.

Film Ratatouille získal v nedeľu večer rating 13,7 percenta a podiel 34,2 percenta a stal sa najsledovanejším filmovým titulom uplynulého týždňa zo všetkých televízií. Najviac divákov získal v mladších cieľových skupinách – muži 15 až 24 podiel 44,8 percenta, ženy 25 až 34 podiel 45,9 percenta. Z krajov získal najvyšší podiel v Žilinskom a Bratislavskom kraji 12 až 54 – 44,2 percenta, resp. 42,1percenta.

Animovaný trhák tak nedovolil rásť konkurenčnej talentovej šou, ktorá v strategickej cieľovej skupine nedokázala vo svojom finále prekonať v sledovanosti minulotýždňové finále Česko Slovensko má talent. Originálny formát, ktorý na jeseň vysielali TV JOJ a TV Prima, sa stal aj celkovým víťazom súboja talentových šou s priemerným podielom na trhu 37,3 percenta, uvádza JOJ. Najvyšší rating i podiel dosiahla šou 26. 9. 2010 – 17,2 percenta / 45,1 percenta. „Teší nás, že aj takej osobnosti ako je pán Dvorský, sa naša originálna šou Česko Slovensko má talent zrejme natoľko vryla do pamäti, že podvedome poďakoval aj našej televízii J“, reagoval generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský na poďakovanie Petra Dvorského Televízii JOJ počas vyvrcholenia priameho prenosu konkurenčného projektu.

V nedeľu sa darilo aj spravodajstvu. Noviny TV JOJ boli jednotkou na trhu a získali v 12-54 viac divákov ako hlavné spravodajstvo konkurencie – rating dosiahol 14,4 percenta a podiel 40,6 percenta. Darilo sa aj Prvým Novinám, ktoré dosiahli najlepší výsledok od svojho vzniku – rating 8,8 percenta a podiel 31,5 percenta a v čase svojho vysielania boli taktiež jednotkou na trhu. Krimi noviny sa v podieli opäť dostali nad 30%. Najsledovanejšími reláciami nedele sa stali Šport TV JOJ s ratingom 16 percent a podielom 43,8 percenta a Najlepšie počasie s ratingom 15,8 percenta a podielom 41,9 percenta. TV JOJ bola v čase ich vysielania jednotkou na trhu, tvrdí PR oddelenie televízie. Televízie s logom JOJ získali v nedeľu 5. decembra 2010 spolu podiel 26,4% celodenne a 34% v primetime. TV Joj bola v primetime 12 až 54 na svojom pokrytí jednotkou na trhu.

Markíza a DOMA majú za sebou ďalší z úspešných týždňov v tomto roku. Nadpriemerné výkony vlastných formátov, ale aj akvizičných filmov zabezpečili obom staniciam štvrtý najlepší týždeň v tomto roku. Nočné Televízne noviny si tento týždeň zabezpečili svoj doteraz najvyšší celotýždenný share od začiatku svojho vysielania 31,2 percenta pri ratingu 8,2 percenta (12 až 54).

Zaujímaví hostia a moderátorka Adela Banášová zabezpečujú Adela show čoraz väčšiu obľúbenosť. V uplynulom týždni dosiahla relácia druhý najvyšší týždenný priemerný share od svojho vzniku 31,5 percenta (12 až 54). Najsledovanejším programom soboty bol v 12 až 54 stal film Ja, legenda (13,5/38,4 percenta), ktorý uzavieral desiatku sobotných filmov s najvyšším share a videl ho šiesty najvyšší počet divákov v sobotu tohto roku. Lídrom vo svojom vysielacom čase bola aj politická talkshow Na telo, ktorej hosťom bola predsedníčka vlády SR Iveta Radičová. Slovný duel pritiahol k obrazovkám 511-tisíc divákov nad 12 rokov (10,8/41,2 percenta).

DOMA si v uplynulom týždni hodnotou 3,6 percenta (12 až 54) zapísala svoje historicky štvrté najvyššie popoludnie v celotýždennom priemere. U žien 12 až 54, čo je cieľová skupina televízie DOMA, dosiahla ešte lepší výsledok, s treťou najvyššou hodnotou popoludňajšieho share 5 percent, uvádza Markíza.

Najväčšiu zásluhu na úspešnom popoludní má seriál Rebeli, ktorý dosiahol najvyšší týždenný share u divákov 12 až 54 (shr 6 percent) a druhý najvyšší u žien 12 až 54 (shr 8,6percenta). Rovnako tak najvyšší týždenný share dosiahla aj telenovela Rany z lásky s hodnotou 6 percent (12 až 54). Jej najvernejšími divákmi sú najmladší diváci vo veku 12 až 34, u ktorých týždenný share prekročil hranicu 10 percent (10,4 percenta).

Stanice CME na Slovensku dosiahli v 48. týždni 4. najvyššiu hodnotu celodenného share v tomto roku 36,3 percenta. Rovnako na 4. priečke sa umiestnil celotýždenný podiel v prime time s hodnotou 37,9 percenta, informuje PR oddelenie TV Markíza.

Denný seriál Panelák TV JOJ bol v piatok jednotkou na trhu, najsledovanejšou reláciou dňa v 12 až 54 bola šou Farmár hľadá ženu, ktorej podiel sa posunul nad 40 percent.

Panelák pokračuje v skvelých výkonoch, v piatok bol v čase svojho vysielania opäť jednotkou na trhu s ratingom 11,2 percenta a podielom 33,4 percenta. Piatkovú epizódu si pozrelo viac žien ako mužov, v cieľovej skupine mladých žien 25 až 34 dosiahol podiel až 47,5 percenta. Panelák opäť potvrdil, že je najviac sledovaný v mladších cieľových skupinách a v mestách, tvrdí JOJ. Opäť dominoval v Bratislavskom kraji 12 až 54 s podielom 48 percent.

Absolútnym víťazom piatkovej televíznej ponuky sa opäť stala netradičná reality zoznamka Farmár hľadá ženu. V strategickej cieľovej skupine 12 až 54 nenašla premožiteľa a obsadila prvú priečku v sledovanosti s ratingom 13 percent a podielom 40,9 percenta. Aj šou Farmár hľadá ženu sledujú o niečo viac ženy – v cieľovej skupine mladých žien 25 až 34 dosiahol podiel až 59,1 percenta, z krajov je najsledovanejší v Žilinskom a Bratislavskom kraji 12 až 54, kde šou sleduje každý druhý divák pri televíznej obrazovke – podiely na trhu dosiahli 49,6 percenta, resp. 49,1 percenta.

Televízie s logom JOJ získali v piatok spolu podiel 29,2 percenta celodenne a 34,1 percenta v primetime dodáva JOJ.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Sociálna sieť je filmom roka podľa washingtonských kritikov
<< predchádzajúci článok
Pondelok ozvláštni mysteriózna dráma Utajený