24hod.sk    Zo zahraničia

26. januára 2018

Vo Francúzsku sa nakupujúci pobili kvôli obľúbenej pochúťke



Na snímke chlieb natretý známou čkoládovou nátierkou.



Zdieľať
Na snímke chlieb natretý známou čkoládovou nátierkou. Foto: TASR/AP
Paríž 26. januára (TASR) - Spoločnosť vyrábajúca orieškovo-čokoládovú nátierku Nutella v piatok kritizovala obchodnú kampaň siete francúzskych supermarketov, ktorá znížením ceny za ich výrobok vyvolala miestami až "bitky" medzi zákazníkmi.


V rámci svojej akciovej ponuky sieť obchodov Intermarché predáva od štvrtka do soboty 950-gramové balenie nutely za 1,41 eura namiesto obvyklých 4,70 eura. Výrobca, firma Ferrero, vo svojom stanovisku pre agentúru DPA v piatok uviedla, že išlo o jednostrannú iniciatívu obchodnej siete.

"Ferrero vyjadruje ľútosť nad touto akciou a jej následkami, ktoré viedli k zmätku a sklamaniu pre spotrebiteľov," uviedla spoločnosť.

Regionálne noviny Le Progres informovali o incidentoch v takmer všetkých obchodoch siete Intermarché v údolí rieky Loire, keď sa medzi ľuďmi rozšírila vo štvrtok správa o výhodnej cene nutely.

Jeden zo zamestnancov obchodnej siete uviedol, že "šikovnejší" zákazníci sa v obchodoch objavili už večer pred vypuknutím akcie a v regáloch si poskrývali poháre s nutelou tak, aby ich iní milovníci čokolády nemohli nájsť. V dedine Ostricourt museli do obchodu privolať policajtov, aby obnovili poriadok po tom, ako sa zákazníci o nutelu doslova pobili.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/vo-francuzsku-sa-nakupujuci-pobili-kvoli-oblubenej-pochutke-cl563476.html