Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

26. januára 2018

Vo Francúzsku sa nakupujúci pobili kvôli obľúbenej pochúťke



Na snímke chlieb natretý známou čkoládovou nátierkou.



Zdieľať
Na snímke chlieb natretý známou čkoládovou nátierkou. Foto: TASR/AP
Paríž 26. januára (TASR) - Spoločnosť vyrábajúca orieškovo-čokoládovú nátierku Nutella v piatok kritizovala obchodnú kampaň siete francúzskych supermarketov, ktorá znížením ceny za ich výrobok vyvolala miestami až "bitky" medzi zákazníkmi.


V rámci svojej akciovej ponuky sieť obchodov Intermarché predáva od štvrtka do soboty 950-gramové balenie nutely za 1,41 eura namiesto obvyklých 4,70 eura. Výrobca, firma Ferrero, vo svojom stanovisku pre agentúru DPA v piatok uviedla, že išlo o jednostrannú iniciatívu obchodnej siete.

"Ferrero vyjadruje ľútosť nad touto akciou a jej následkami, ktoré viedli k zmätku a sklamaniu pre spotrebiteľov," uviedla spoločnosť.

Regionálne noviny Le Progres informovali o incidentoch v takmer všetkých obchodoch siete Intermarché v údolí rieky Loire, keď sa medzi ľuďmi rozšírila vo štvrtok správa o výhodnej cene nutely.

Jeden zo zamestnancov obchodnej siete uviedol, že "šikovnejší" zákazníci sa v obchodoch objavili už večer pred vypuknutím akcie a v regáloch si poskrývali poháre s nutelou tak, aby ich iní milovníci čokolády nemohli nájsť. V dedine Ostricourt museli do obchodu privolať policajtov, aby obnovili poriadok po tom, ako sa zákazníci o nutelu doslova pobili.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ekonomika USA vlani vzrástla o 2,3%
<< predchádzajúci článok
EÚ odsúdila vypovedanie španielskeho veľvyslanca z Venezuely