24hod.sk    Tlačové správy

Výsledky UPC v 2. štvrťroku 2018: viac hodnoty pre zákazníkov a rozširovanie siete



BRATISLAVA 9. augusta (WBN/PR) - Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorá je súčasťou Liberty Global, najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa TV a širokopásmových služieb, v druhom štvrťroku 2018 pokračovala ...



Zdieľať
logo_upc_sk_new 676x380 BRATISLAVA 9. augusta (WBN/PR) - Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorá je súčasťou Liberty Global, najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa TV a širokopásmových služieb, v druhom štvrťroku 2018 pokračovala v investíciách do rozširovania svojej širokopásmovej giga-ready siete a poskytovania inovatívnych služieb pre svojich zákazníkov. Investície, spolu s novou ponukou služieb s názvom Happy Home®, priniesli viac hodnoty pre zákazníkov a podporili rast predaja digitálnych služieb s celkovým dosiahnutým počtom 381 300 služieb (RGU´s).

Kľúčové momenty za 2. štvrťrok



Spoločnosť UPC k 30. 6. 2018 evidovala 381 300 služieb vrátane:


Viac informácii v infografike


Martin Miller, generálny riaditeľ UPC Česká a Slovenská republika:

"Významné investície do rozširovania a modernizácie našej širokopásmovej giga-ready siete a uvádzanie inovatívnych služieb rezultovali na konci 2. štvrťroka do pokračujúceho rastu predaja našich digitálnych služieb. Tieto výsledky potvrdzujú správnosť našej ambicióznej stratégie, ktorá je založená na uvádzaní inovatívnych služieb, výraznom rozširovaní našej širokopásmovej siete a sústavnom skvalitňovaní zákazníckych služieb. Preto budeme v tomto trende pokračovať aj v nadchádzajúcom období.“

Viac hodnoty pre zákazníkov


V druhom štvrťroku spoločnosť UPC pokračovala s ponukou Happy Home® so sloganom „Užite si každú chvíľu“, ktorá priniesla viac hodnoty pre zákazníkov a posilnenú konektivitu, podporenú zvyšovaním rýchlostí internetového pripojenia až do 500 Mb/s, poskytovaného prostredníctvom špičkového WiFi routra Connect Boxu.

Spolu s rozširovaním a modernizáciou siete v nových lokalitách tieto skutočnosti podporili rast predaja internetových služieb na celkový počet 133 300 na konci 2. štvrťroku tohto roku, t.j. o 6 300 viac v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2017.

Spoločnosť UPC zaznamenala pokračujúci záujem zákazníkov aj v segmente televíznych služieb, kde na konci 2. kvartálu evidovala 166 900 služieb, čo medziročne predstavuje nárast o 3 200 služieb. Zvýšil sa tiež počet užívateľov telefónnych služieb, ktorých spoločnosť na konci roku 2. štvrťroku evidovala 81 100, teda o 3 900 viac než na konci 2. štvrťroku 2017.
Giga-ready sieť od UPC je už dostupná pre takmer 600 000 domácností

Na konci 2. kvartálu počet domácností v Slovenskej republike s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu od UPC dosiahol 594 400, čo je o 17 900 viac než pred rokom.

Počas uplynulého obdobia spoločnosť UPC výrazne investovala do modernizácie siete a pokrytia domácností s dostupnosťou digitálnej televízie a vysokorýchlostného internetu.

Toto rozšírenie širokopásmovej siete je súčasťou viacročného investičného plánu spoločnosti Liberty Global s názvom GigaWorld, zameraného na rozšírenie širokopásmovej giga-ready infraštruktúry pre milióny nových domácností naprieč Európou.

O UPC a Liberty Global


Spoločnosť UPC patrí medzi najväčších poskytovateľov TV, internetových a telefónnych služieb v Slovenskej republike. Pre svojich zákazníkov neustále skvalitňuje svoje služby, ktoré zahrnujú digitálnu a mobilnú televíziu s ponukou programov všetkých žánrov vrátane staníc v HD rozlíšení, širokopásmové internetové pripojenie a telefónne služby.

Spoločnosť UPC v Slovenskej republike je súčasťou spoločnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK), najväčšieho svetového medzinárodného poskytovateľa TV a širokopásmových služieb, pôsobiaceho pod značkami Virgin Media, Unytimedia, Telenet a UPC v 11 krajinách v Európe.

Pre viac informácií o spoločnosti UPC v Slovenskej republike navštívte stránky www.upc.sk, viac informácií o Liberty Global nájdete na stránke www.libertyglobal.com


Zdroj: Webnoviny.sk - Výsledky UPC v 2. štvrťroku 2018: viac hodnoty pre zákazníkov a rozširovanie siete © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/vysledky-upc-v-2-stvrtroku-2018-viac-hodnoty-pre-zakaznikov-a-rozsirovanie-siete-cl607670.html