Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

20. apríla 2012

Vysoké Tatry obľubujú hlavne estéti



Vysoké Tatry sú lákadlom pre estétov, tvrdí to Jozef Chovaňák zo spoločnosti Tatry mountain resorts. Svoje vyjadrenie opiera o výsledky prieskumov, ktoré si počas zimnej sezóny robila ...



Zdieľať
vysoke tatry POPRAD 20. apríla (WEBNOVINY) – Vysoké Tatry sú lákadlom pre estétov, tvrdí to Jozef Chovaňák zo spoločnosti Tatry mountain resorts.


Svoje vyjadrenie opiera o výsledky prieskumov, ktoré si počas zimnej sezóny robila spoločnosť.

„Návštevníkom sme položili aj otázku, prečo chodia do Vysokých Tatier, prečo chodia na lyžovačku práve sem. Jedna z najčastejších odpovedí bola práve atmosféra v stredisku a výhľady vo Vysokých Tatrách,“ uviedol pre médiá Jozef Chovaňák zo spoločnosti Tatry mounain resorts.

Až na ďalších miestach boli kvalitné lanovky a zjazdovky, dĺžka zjazdových tratí alebo služby. „Z toho hodnotíme, že aj keď máme kvalitné zjazdovky, tak ľudia prichádzajú za prekrásnymi výhľadmi vo Vysokých Tatrách,“ dodal Chovaňák. V prípade strediska Jasná Nízke Tatry v odpovediach, naopak, dominovala dĺžka a počet zjazdoviek a variabilita lyžovania.


Obrazom: Vysoké Tatry obľubujú hlavne estéti



Z prieskumov tiež vyplýva, že len dve percentá návštevníkov sa už do Vysokých Tatier nechcú vrátiť. Z oslovených lyžiarov sa tak absolútna väčšina vyjadrila, že do Tatier sa vráti, buď ešte v aktuálnej sezóne, alebo na ďalší rok. Až 19 percent oslovených návštevníkov pritom bolo vo Vysokých Tatrách po prvýkrát.

Zaujímavým zistením je podľa Chovaňáka, že takmer polovicu návštevníkov Vysokých Tatier, až 46 percent, tvoria rodiny s deťmi. Ďalších 24 percent návštevníkov prichádza s priateľmi a 20 percent návštevníkov prichádza s partnerom.



Ďalším zistením z prieskumu je, že návštevníci sú vo väčšine spokojní s kvalitou služieb. „Väčšina z nich odpovedá: áno už sa to zlepšilo, alebo áno, už je to na správnej úrovni, to čo očakávajú od stredísk,“ povedal Chovaňák.

V prieskume sa návštevníkov pýtali aj na ceny. Stále viac je podľa Chovaňáka tých, ktorí považujú ceny primerané kvalite a úrovni služieb. Rezervy, ktoré vyšli z prieskumu, sú podľa Chovaňáka napríklad ešte v parkovaní na Štrbskom Plese. Problémom je napríklad aj ľudský faktor, keď turisti nie sú spokojní s vystupovaním niektorých pracovníkov vo vzťahu ku klientom.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Mensa si v Bratislave posvieti na ľudí s vysokým IQ
<< predchádzajúci článok
V Nitre vystavujú aj päťcentimetrové bonsaje