Utorkový denný zostrih života VyVolených v luxusnej vile sledovalo až 10,9 percenta Slovákov starších ako 12 rokov, čo je 25-percentný podiel na trhu, teda 500-tisíc divákov. Ide o nový rekord reality šou VyVolení. V rovnakom čase bol na Jednotke Bumerang s podielom 19,8-percenta a Markíza s odvysielanou Kobrou zaznamenala 27,6 percenta. Neohrozená je tiež pozícia Noci VyVolených! Tá ani po prvej časti konkurenčnej novej reality šou na Markíze nestratila punc najsledovanejšej relácie vo svojom vysielacom čase. Utorkovú Noc VyVolených s moderátorkou Didianou sledovalo až 29,5 percenta divákov, ktorí mali v tom čase zapnutý televízor (na Jednotke mal Rébus podiel 14,9 percenta, na Markíze zase Big Brother súboj - Late Night 18,8 percenta). (ahč)