![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
11. mája 2016
Významné športové udalosti zvyšujú predaj televízorov
Na archívnej snímke malý fanúšik spí počas zápasu našich hokejistov v obchode s elektronikou.
Zdieľať
Na archívnej snímke malý fanúšik spí počas zápasu našich hokejistov v obchode s elektronikou. Foto: TASR/Pavol ĎurčoPočas veľkých športových podujatí je každoročne zvýšený záujem o kúpu televízorov. Na Slovensku je to samozrejme hokej alebo futbal, potvrdzuje Ondrej Majtán z TPD Euronics. Priznáva však, že futbal "predáva" viac ako hokej.
Ako uvádza hovorkyňa Datart International Iva Pavlousková, športové podujatia majú vo všeobecnosti pozitívny vplyv na predaj televízorov. Zvýšený záujem o takmer 40 % oproti bežnému obdobiu zaznamenal tento predajca v súvislosti s majstrovstvami sveta v hokeji.
"Slováci kupujú televízory na Vianoce a na hokej," tvrdí riaditeľ Hej.sk Vladimír Sušil. "Minulý rok nám predaj televízorov v období pred a počas hokejových majstrovstiev sveta narástol o 21 % a tento rok očakávame podobný výsledok," uviedol.
Najsilnejší športový rok sa však hokejovým šampionátom len začína. Už v júni je tu futbalové EURO, na ktorom bude mať slovenský tím historickú premiéru. A preto sa očakávajú rekordy. Podobne ako pred štyrmi rokmi v Čechách, keď tím našich západných susedov hral na záverečnom turnaji v Poľsku a na Ukrajine. Podľa Sušila v tom čase šli televízory "na dračku". Celkovo sa tesne pred Eurom predalo v Čechách viac ako 20.000 televízorov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
