![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Nedeľa 2.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Dnes je Pamiatka zosnulých
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
06. marca 2008
Začína prvá televízna vlna kampane o prechode na euro
Prvú vlnu celoplošnej televíznej kampane zameranej na informovanie verejnosti o súvislostiach a termínoch prechodu na spoločnú menu spustí Ministerstvo financií SR a Národná banka Slovenska v piatok 7. ...
Zdieľať
Všetky celoštátne televízne stanice budú počas najbližších dvoch týždňov v rôznych časoch počas celého dňa vysielať 40-sekundový informačný spot nazvaný Europríbeh. "Týmto prvým spotom chceme prehĺbiť povedomie verejnosti o blížiacich sa termínoch súvisiacich s prechodom na euro, upozorniť na niekoľko kľúčových tohtoročných časových míľnikov v celom procese, najmä na stanovenie konverzného kurzu, začiatok duálneho zobrazovania cien a podobne," vysvetlil splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura Igor Barát v stanovisku, ktoré dnes poskytol agentúre
Vo vysielaní verejnoprávnej STV bude mať spot aj skryté titulky pre nepočujúcich. Podľa Baráta televízny spot bude podporovať aj kampaň na vonkajších reklamných plochách v uliciach viac ako 30 slovenských miest. "Tieto nosiče (citylighty) budú podporovať a sčasti aj ďalej rozvíjať hlavné posolstvá obsiahnuté v televíznom spote," dodal vládny splnomocnenec.
SITA
