Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

ZlavaDna.sk oslavuje 3. narodeniny s rekordnými číslami



Stála jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, portál ZlavaDna.sk, oslávil v týchto dňoch tretí rok pôsobenia. Pre spoluprácu s jednotkou na trhu sa tento rok rozhodli aj špičky hotelového biznisu na ...



Zdieľať
logo BRATISLAVA 10. októbra (WBN/PR) - Stála jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, portál ZlavaDna.sk, oslávil v týchto dňoch tretí rok pôsobenia. Pre spoluprácu s jednotkou na trhu sa tento rok rozhodli aj špičky hotelového biznisu na Slovensku ako Hotel Kaskády 4* alebo skupina Tatry Mountain Resorts. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania.


ZlavaDna.sk bola jedným z prvých portálov, ktoré v roku 2010 priniesli na Slovensko mimoriadne úspešný koncept kolektívneho nakupovania. Od svojho vzniku je kontinuálnou trhovou jednotkou s 30% trhovým podielom a počtom 50.000 predaných kupónov za mesiac. ZlavaDna.sk sa postupne rozrastá aj na okolité trhy. Od roku 2011 má zastúpenie aj v Českej republike, kde je momentálne v TOP 10 na trhu zľavových portálov.

Okrem množstva spokojných zákazníkov prináša ZlavaDna.sk významný prínos aj slovenským firmám. „Základom našej práce sú dlhoročné vzťahy s klientmi, ktorí sa k nám opakovane vracajú. V roku 2013 sme cez ZlavaDna.sk ubytovali 3.277 zákazníkov v Clubhoteli Nezábudka, ktorí zariadeniu priniesli takmer 220.000 €. Veľmi obľúbenou zľavou bolo aj ubytovanie v Hoteli Swing **** v Krakove, kde sme len v jednej akcii ubytovali 933 hostí. Celkový príjem pre hotel bol 112.000 €. Nášmu dlhoročnému partnerovi, mesačníku Forbes, sme celkovo predali už 3 027 predplatných, čo predstavuje 19% z celkového počtu predplatných.“ upresňuje Zdenko Hoschek, z najúspešnejšieho portálu kolektívneho nakupovania, ZlavaDna.sk.

Dôvera zákazníkov stále rastie
Dôkazom narastajúceho záujmu o kolektívne nakupovanie je neustále sa zvyšujúca priemerná cena objednávky, ktorú uvádza jednotka na trhu v hodnote 28 €. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia na Slovensku dôverujú a je pre nich stále väčšou garanciou kvality“, dodáva Zdenko Hoschek.

Aké zľavy zaujímajú Slovákov?
Trhová jednotka medzi zľavovými portálmi označila rok 2013 za rok v znamení služieb spojených s cestovaním. Celkovo ZlavaDna.sk predala v roku 2013 takmer 80.000 kupónov na ubytovanie v celkovej hodnote 7,3 miliónov €. „Od začiatku roku sme segment cestovania účelovo posilňovali. Do našej ponuky cestovania pribudli známe značky ako Aeolus či Koala Tours. Rovnako sme začali spoluprácu aj s TOP hotelmi na Slovensku, napr. Hotel Kaskády **** alebo Tatry Mountain Resorts,“ dodáva Zdenko Hoschek.

Jednou z najzaujímavejších zliav tohto roka sa stal koncert Sira Eltona Johna v Prahe, kde jeho fanúšikovia ušetrili 10 593 €. Pre tých, čo radšej preferujú futbal, ZlavaDna.sk priniesla zážitok spojený s cestou na Ligu majstrov o 3 450 € lacnejšie. Z gastronomického sveta si najviac pochutnalo 9 492 labužníkov na rebierkach s pivom v reštaurácii Alfa, kde ušetrili dokopy 98 716 €.

Začítať sa do finančných správ mesačníka Forbes môžu zákazníci ZlavaDna.sk, ktorí si zakúpili predplatné s celkovou zľavou 15 516 €. Navyše, lepšie sa bude čítať tým, ktorí využili zľavu v centre laserovej chirurgie oka Oftum a na operáciách ušetrili 14 000 €.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (50.000 unikátnych návštevníkov denne), v počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate (1,3 milióna € mesačne) je stále jednotkou na trhu.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Útočník pobodal v odbornej škole na severe Fínska štyroch študentov
<< predchádzajúci článok
Ľ. Kaník v prípade zvolenia za predsedu BBSK zavedie župkartu