24hod.sk    Ekonomika

04. augusta 2013

Zľavový portál by si mal zákazník preveriť



Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 4. augusta (TASR) - Zákazníci by si mali preverovať zľavový portál, cez ktorý chcú nakúpiť a vybrať si taký, ktorý má zázemie, dobré referencie, poskytuje záruky a komunikuje s klientom. "Korektný zľavový portál má na internetovej stránke uvedené obchodné podmienky, fakturačné a kontaktné údaje, má funkčnú linku zákazníckej podpory a reaguje na maily," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk Tomáš Sroka.


Tento rok skrachovali už viaceré zľavové portály. Naposledy v piatok (2.8.) Hospodárske noviny informovali o stránke Skvelazlava.sk, ktorá nedoručuje objednaný tovar, nekomunikuje, a pritom stále prijíma objednávky. Ešte vo februári skrachoval portál Hyperzľava.sk. V polovici júna sa zase podľa medializovaných informácií v zložitej ekonomickej situácii ocitol portál ShopCity.sk. Firma prepustila obchodný tím, spoluprácu s ňou ukončili niektorí partneri a agregátori prerušili uvádzanie jej ponúk. Avizovala však vstup nového investora.

V Českej republike zanikla počas roka polovica zľavových portálov a ich počet klesá aj na Slovensku, upozorňuje Sroka. "Trh sa prečisťuje a menšie portály zanikajú, lebo nie sú schopné poskytovať také podmienky a záruky ako silní hráči," vysvetľuje riaditeľ Zľavomat.sk.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/zlavovy-portal-by-si-mal-zakaznik-preverit-cl238023.html