Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Značka Dove je u Slovákov na prvom mieste



Pri príležitosti Medzinárodného dňa umývania rúk, ktorý je dnes, 15. 10., zrealizovala spoločnosť Unilever prieskum na slovenskom trhu. Spoločnosť má v portfóliu viacero značiek zameraných na ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 15. októbra (WBN/PR) - Pri príležitosti Medzinárodného dňa umývania rúk, ktorý je dnes, 15. 10., zrealizovala spoločnosť Unilever prieskum na slovenskom trhu. Spoločnosť má v portfóliu viacero značiek zameraných na osobnú hygienu. Jednou z nich je aj značka Dove, v prípade ktorej boli výsledky prieskumu veľmi úspešné.


Značka Dove je prvá, ktorá napadne Slovákom a Slovenkám pri otázke na značku ponúkajúcu mydlá! Ukázal to prieskum spoločnosti Unilever, podľa ktorého až 32 % Slovákov myslí ako na prvú práve na značku Dove. Prieskum spoločnosť zrealizovala pri príležitosti Medzinárodného dňa umývania rúk, pričom priniesol viacero zaujímavých výsledkov.

Potešujúce je však určite to, že až 92 % Slovákov verí, že umývaním rúk môžu predísť rôznym ochoreniam a iba 1 % umývaniu rúk pripisuje malý význam. Našťastie, pri umývaní rúk väčšina Slovákov pravidelne používa aj mydlo, úlohou ktorého je zabezpečiť hygienu rúk a odstrániť aj také nečistoty, ktoré samotná voda neodstráni. Pritom 86 % Slovákov preferuje tekuté mydlo, 49 % Slovákov obľubuje tuhé mydlá, 29 % antibakteriálne gély a 12 % pri umývaní zvykne používať aj kefu na ruky. Až 71 % opýtaných pritom tekuté alebo tuhé mydlo používa vždy, a to najmä po použití toalety, pred a po jedení, po kontakte s domácim miláčikom, po športovej aktivite, cestovaní v MHD či po podaní ruky cudziemu človeku.

Značka Dove sa teší z výsledkov prieskumu, ktoré potvrdili, že umývanie rúk je pre Slovákov dôležité. Na druhej strane pokožka rúk predstavuje najviac namáhanú časť ľudského tela, a to práve aj v dôsledku jej častého umývania. Umývaním sa totiž odstraňuje ochranný film pokožky, ktorá sa tak stáva citlivejšou. Preto je dôležité dbať aj na správny výber mydiel, ktoré naše ruky nielen umyjú, ale im dodajú aj intenzívnu starostlivosť a ošetrenie. Preto Dove krémové tablety na umývanie aj Dove tekuté mydlá obsahujú až 1/4 hydratačného krému, ktorý už počas umývania pokožku hydratuje, dodáva jej hebkosť, jemnosť a napomáha jej k prirodzenej regenerácii po poškodení jej vlastného ochranného filmu. Pritom až 28 % opýtaných uviedlo, že pri výbere mydla je pre nich veľmi dôležitý aj obsah ošetrujúcej zložky. Dove krémové tablety na umývanie a tekuté mydlá majú také unikátne zloženie, že nemusíte mať obavy použiť ich dokonca aj na tvár.

Dove krémová tableta na umývanie nevysušuje pleť ako bežné mydlo. Obsahuje 1/4 hydratačného krému. Je jemná a má pH neutrálne k pokožke, prispieva k udržaniu ideálneho stupňa hydratácie pokožky.

Dove krémová tableta, nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena = 1,05 €

Dove krémové tekuté mydlo jemne čistí ruky a vďaka špeciálnemu zloženiu pomáha počas umývania chrániť prirodzenú hladinu ich hydratácie. Je také jemné, že je možné použiť ho dokonca aj na tvár alebo jemnú pokožku. Po použití tekutého mydla s 1/4 hydratačného krému bude pokožka jemná a hebká.

Dove krémové tekuté mydlo, nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena = 2,29 €



(1) Prieskum pre značku realizovala agentúra STEM/MARK v dňoch 5. - 9. októbra 2013

O Dove
Poslaním značky Dove je nielen vyrábať kvalitné produkty pre dokonalú starostlivosť o telo a vlasy, ale tiež pomôcť všetkým ženám uvedomiť si ich potenciál krásy. Dove chce, aby sa každý žena cítila každý deň krajšie.

Na Slovensku vás značka Dove rozmaznáva už od roku 1995, jej história sa však začala písať oveľa skôr, v roku 1957, kedy sa na americkom trhu objavil prvý výrobok značky Dove - krémová tableta. Mydlová tableta s obsahom 1/4 hydratačného krému znamenala revolúciu v starostlivosti o pokožku a predstavovala jedinečnú alternatívu k bežným mydlám, ktoré pokožku vyskúšali. V roku 2006 značka Dove odštartovala svetoznámu Kampaň za skutočnú krásu, ktorá rozpútala diskusie o ženskej kráse a jej mierkach. V roku 2010 Dove predstavil pánsky rad produktov na starostlivosť o pokožku nazvanú Dove Men+Care.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Akciové trhy v Európe, USA aj v Japonsku rástli
<< predchádzajúci článok
Sme: OSN správe Kaliňáka neverí