24hod.sk    Počítače

10. novembra 2011

Čo spája technológie a marketing? No predsa internet!



Toto pre niektorých netradičné spojenie rezonovalo na 4. ročníku odbornej konferencie Daily Web 2011, ktoré sa konalo 8. novembra v Bratislave.



Zdieľať
Daily Web 2011 Stretli sa tu v hojnom počte priatelia internetu, aby si vypočuli inšpiratívne prednášky domácich, ale aj zahraničných prednášajúcich.


Program konferencie otvoril Pavel Kotyza zo spoločnosti Mediatel z Českej republiky, ktorého prednáška sa niesla v duchu výzvy: Nebojme sa mobilnej komunikácie!

Na jeho prednášku nadviazal Lee J. Andron zo spoločnosti Velti Inc. z USA, a to najmä na „mobilný web a responsive design“. Účastníkom popísal nástroje, ktoré zabezpečia prispôsobivosť web stránky mobilnému zariadeniu a veľkosti jeho obrazovky.

Luboš Ivanič z najväčšej online výskumnej agentúry v regióne CEE Gemius rozprával o merateľnosti efektivity digitálnych médií a nástrojoch, ktorými je možné tieto údaje merať. 

Čo prináša vízia „connected screens experience“  rozoberal Roman Russev zo Microsoftu a hovoril o neprestajne sa zrýchľujúcom tempe vývoja nových technológií, ktorý nemožno ignorovať. Na jeho slová nadviazali Branislav Orlík a Igor Smerda z Nokia Slovakia, aby spoločne predstavili pár týchto technologických noviniek.

Dopoludňajšiu marketingovú časť doplnil Luca Conti, jeden z najväčších bloggerov v Taliansku, ktorý načrtol,  ako sa v budúcnosti nevyhnutne skĺbi online a offline svet a čo to bude znamenať pre biznis.

Na internet a jeho hrozby nazrel z pohľadu technológií Ondrej Krajč z ESETu. Podrobne popísal všeobecný model a praktiky vírových tvorcov. Upozornil na novodobé nástrahy a účastníkom poradil, ako sa týmto „nepríjemnostiam“ vyhnúť.

Juraj Grešš zo spoločnosti WEBGLOBE, s.r.o. v duchu technologického pokroku objasnil pojem cloud a tiež ponúkol odpoveď na otázky, prečo a či sa vôbec treba o oblak zaujímať. Milan Čermák z Wildfuse s.r.o. vo svojej prezentácií účastníkom priblížil výhody a nevýhody NoSQL systémov a v akých prípadoch je vhodné konkrétny systém použiť.

Spoločnosť Google prostredníctvom Juraja Stankaya na konferencii poradila, ako môžu firmy zefektívniť biznis, rozšíriť geografické pôsobenie, budovať značku a aj ušetriť. Prednáškový program uzavrel kreatívec Andrej Csino z Core4, ktorý vtipným spôsobom ukázal nové trendy v prepájaní reality a virtuálneho prostredia. Podľa jeho slov: „Online pre ľudí sprostredkuje kontakt s realitou, ľudia toto spojenie vyhľadávajú, a preto sú kampane s prepojením online
a offline také úspešné.

Za spoluprácu ďakujeme generálnym partnerom WEBGLOBE s.r.o., ESET, spol. s r.o., Microsoft Slovakia s.r.o., Nokia Slovakia s.r.o., hlavnému partnerovi SnazzyBee.com a FIAT SR, spol. s r.o. a partnerovi EUrid VZW.

Mgr. Daniela Hladíková
www.dailyweb.sk

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/co-spaja-technologie-a-marketing-no-predsa-internet-cl178371.html