Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

10. novembra 2011

Čo spája technológie a marketing? No predsa internet!



Toto pre niektorých netradičné spojenie rezonovalo na 4. ročníku odbornej konferencie Daily Web 2011, ktoré sa konalo 8. novembra v Bratislave.



Zdieľať
Daily Web 2011 Stretli sa tu v hojnom počte priatelia internetu, aby si vypočuli inšpiratívne prednášky domácich, ale aj zahraničných prednášajúcich.


Program konferencie otvoril Pavel Kotyza zo spoločnosti Mediatel z Českej republiky, ktorého prednáška sa niesla v duchu výzvy: Nebojme sa mobilnej komunikácie!

Na jeho prednášku nadviazal Lee J. Andron zo spoločnosti Velti Inc. z USA, a to najmä na „mobilný web a responsive design“. Účastníkom popísal nástroje, ktoré zabezpečia prispôsobivosť web stránky mobilnému zariadeniu a veľkosti jeho obrazovky.

Luboš Ivanič z najväčšej online výskumnej agentúry v regióne CEE Gemius rozprával o merateľnosti efektivity digitálnych médií a nástrojoch, ktorými je možné tieto údaje merať. 

Čo prináša vízia „connected screens experience“  rozoberal Roman Russev zo Microsoftu a hovoril o neprestajne sa zrýchľujúcom tempe vývoja nových technológií, ktorý nemožno ignorovať. Na jeho slová nadviazali Branislav Orlík a Igor Smerda z Nokia Slovakia, aby spoločne predstavili pár týchto technologických noviniek.

Dopoludňajšiu marketingovú časť doplnil Luca Conti, jeden z najväčších bloggerov v Taliansku, ktorý načrtol,  ako sa v budúcnosti nevyhnutne skĺbi online a offline svet a čo to bude znamenať pre biznis.

Na internet a jeho hrozby nazrel z pohľadu technológií Ondrej Krajč z ESETu. Podrobne popísal všeobecný model a praktiky vírových tvorcov. Upozornil na novodobé nástrahy a účastníkom poradil, ako sa týmto „nepríjemnostiam“ vyhnúť.

Juraj Grešš zo spoločnosti WEBGLOBE, s.r.o. v duchu technologického pokroku objasnil pojem cloud a tiež ponúkol odpoveď na otázky, prečo a či sa vôbec treba o oblak zaujímať. Milan Čermák z Wildfuse s.r.o. vo svojej prezentácií účastníkom priblížil výhody a nevýhody NoSQL systémov a v akých prípadoch je vhodné konkrétny systém použiť.

Spoločnosť Google prostredníctvom Juraja Stankaya na konferencii poradila, ako môžu firmy zefektívniť biznis, rozšíriť geografické pôsobenie, budovať značku a aj ušetriť. Prednáškový program uzavrel kreatívec Andrej Csino z Core4, ktorý vtipným spôsobom ukázal nové trendy v prepájaní reality a virtuálneho prostredia. Podľa jeho slov: „Online pre ľudí sprostredkuje kontakt s realitou, ľudia toto spojenie vyhľadávajú, a preto sú kampane s prepojením online
a offline také úspešné.

Za spoluprácu ďakujeme generálnym partnerom WEBGLOBE s.r.o., ESET, spol. s r.o., Microsoft Slovakia s.r.o., Nokia Slovakia s.r.o., hlavnému partnerovi SnazzyBee.com a FIAT SR, spol. s r.o. a partnerovi EUrid VZW.

Mgr. Daniela Hladíková
www.dailyweb.sk

   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Rozhovor: V mobilnom svete je kráľom kontext (14. 10. 2011)
 Prelínanie on-line a off-line sveta – nový trend marketingového mixu. (11. 10. 2011)
 Rozhovor: V on-line rešpektujte základné pravidlá (20. 9. 2011)
 Partnerstvo by malo byť funkciou stratégie (7. 6. 2011)
 Rozhodujúca je kvalita obsahu komunikácie (21. 4. 2011)
 Najlepšie reklamy vznikajú tam, kde o nich rozhoduje najmenej ľudí! (16. 3. 2011)
 Daily Web 2010: Ako sa nestratiť na webe a správne využívať sociálne siete (13. 11. 2010)
 Telco 2010: Výzvy na spoločný dialóg (7. 11. 2010)
 TELCO CONFERENCE 2010 (26. 10. 2010)
 Ako vplýva ľudský faktor na predaj (7. 10. 2010)



nasledujúci článok >>
Na Vianočnom bazáre chalaňov bude aj kúsok od Karla Gotta
<< predchádzajúci článok
Erasure sa tešia na koncert v Bratislave