24hod.sk    Ekonomika

25. septembra 2019

Finančná správa predĺžila úradné hodiny call centra



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR - Radovan Stoklasa
Bratislava 25. septembra (TASR) - Koniec septembra nie je len termínom na podanie odloženého daňového priznania k dani z príjmov, ale aj posledným termínom na vyžiadanie si vrátenia dane zo zahraničia či podania mesačných a štvrťročných priznaní k dani z pridanej hodnoty (DPH). Finančná správa (FS) SR preto až do konca mesiaca predĺžila úradné hodiny svojho call centra.


Podľa hovorkyne FS Ivany Skokanovej bude v stredu call centrum k dispozícii do 19.00 h, pričom informácie k elektronickej komunikácii a technická podpora bude dostupná až do polnoci. Vo štvrtok (26. 9.) a v piatok (27. 9.) bude call centrum poskytovať informácie k elektronickej komunikácii a technickú podporu do 19.00 h. V pondelok (30. 9.) sa budú môcť klienti finančnej správy dovolať na všetky voľby call centra až do polnoci.

"Na konci septembra sa zbieha viacero dôležitých termínov. 25. september je hraničný termín pre mesačné a tiež štvrťročné podávanie daňových priznaní k DPH. 30. september je zase posledným dňom, kedy treba požiadať o vratku dane zo zahraničia – iných členských štátov EÚ. Platitelia DPH, ktorí majú sídlo, miesto podnikania alebo prevádzkareň v Slovenskej republike a kúpili tovary a služby v jednotlivých členských štátoch EÚ s daňou príslušného štátu na účely svojho podnikania, majú nárok na vrátenie tejto dane," uviedla hovorkyňa.

Koniec mesiaca je tiež posledným termínom na podanie odloženého daňového priznania k dani z príjmov za rok 2018. Možnosť odložiť si podanie daňového priznania až o šesť mesiacov využilo 21.375 daňových subjektov, ktorí mali príjmy aj zo zahraničia.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/financna-sprava-predlzila-uradne-hodiny-call-centra-cl708465.html