Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Jägermeister povýšil hokej na ľadovú párty



Jägermeister povýšil hokej na ľadovú párty



Zdieľať
Jägermeister povýšil hokej na ľadovú párty Foto: Jägermeister
Bratislava 13. mája (OTS) - Spolu so slávnostným zahájením hokejového MS v Bratislave prihral Jägermeister do sveta sériu klipov s hokejovou tematikou posunutú z mainstreamového ihriska do prostredia, v ktorom sa hokejové odkazy prelínajú s párty, módou, umením a ulicou. Jägermeister vo svojej lokálnej TV produkcii borí klišé zakorenené v športovom marketingu.


Spojenie Jägermeistera s ľadovou namrazenosťou je všetkým lovcom známe, ale Jägermeister nie je tradičným partnerom hokeja, preto sme oslovili agentúru Concept One, aby sme spoločne našli cestu k fanúšikom hokeja a pritom zostali verní naším hodnotám, našej DNA,“ hovorí česká brand manažérka značky Jägermeister Pavlína Valko.
Foto: Jägermeister

Vymyslieť nový pohľad na vec bola úloha pre agentúru Concept One, ktorá v čele s kreatívnym riaditeľom Petrom Tarbajovským prerobila tradičné majstrovstvá na „Meistrovstvá, z ktorých mrazí“. V klipe síce uvidíte všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom obtlačil svet Jägermeistera, v ktorom nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer si spoločne užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok.

Voľba filmového spracovania padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, ktorý v minulosti natáčal klipy pre Rytmusa alebo Majka Spirita. Na scéne sa mihnú hráči v cool kostýmoch od stylistu Jakuba Eliáša, fanúšikovia pariaci na tribúnach a nechýba ani rozhodca stelesnený tajomnou Aziatkou, ktorá kvôli natáčaniu priletela až z Kanady. Brankára si zahral hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejovej Sparty a Slavie s piatimi štartmi v reprezentácii do sedemnásť rokov.

Natáčaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,“ vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One.

Samotné natáčanie trvalo od šiestej večer do šiestej ráno a mimo štáb a hlavných predstaviteľov sa ho zúčastnilo osemdesiat komparzistov. Color gradingu, čiže farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3, ktorí sa podieľali na pripravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker alebo na remaku Levieho kráľa.

Filmový spot bude sprevádzať hokejových divákov v televízii i na internete po celú dobu konania majstrovstiev sveta v hokeji 2019 od 10. do 26. mája.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Trump na stretnutí s Orbánom chválil Maďarov za ochranu kresťanov
<< predchádzajúci článok
Manželka a deti bývalého čínskeho šéfa Interpolu získali azyl