Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Maximálne osvieženie s praktickou novinkou Mini Radler



Produktová línia sa rozširuje o praktické mini-balenie s objemom 330 ml. Táto nová veľkosť umožňuje individuálne vychutnanie obľúbeného nápoja. Po športovom výkone, pri pokojnej ...



Zdieľať
gettyimages 1517091311 676x451 19.6.2025 (SITA.sk) - Produktová línia sa rozširuje o praktické mini-balenie s objemom 330 ml. Táto nová veľkosť umožňuje individuálne vychutnanie obľúbeného nápoja.


Po športovom výkone, pri pokojnej prechádzke alebo v rámci prestávky, či po práci, spotrebitelia často vyhľadávajú ľahké osvieženie, ktoré príjemne schladí bez pocitu ťažkosti. Pre tieto momenty je určený nový Zlatý Bažant 0,0 % Mini Radler. Tretinková porcia legendárneho slovenského osvieženia zaručuje optimálnu sviežosť pri každom dúšku. Kompaktné balenie je praktické na turistiku, grilovačku, jazero či do držiaka na bicykel.

Novinka je dostupná v dvoch najpopulárnejších príchutiach: osviežujúci Citrón a harmonická kombinácia Citrón Baza Mäta, obe s tradičným 100 % prírodným zložením, bez umelých farbív a konzervantov.

"V HEINEKEN Slovensko sa neustále sústredíme na inovácie, aby sme dokonale naplnili potreby našich spotrebiteľov. S hrdosťou sme preto na trh uviedli Zlatý Bažant Mini Radler - ten istý osviežujúci radler, ktorý si naši zákazníci obľúbili, teraz v ešte kompaktnejšom a ľahšie uchopiteľnom balení. Na turistiku do hôr, na piknik v lese alebo cyklistiku pri jazere, náš Mini Radler je navrhnutý pre všetky dobrodružstvá. Chceli sme ponúknuť niečo pohodlnejšie pre všetkých, ktorí žijú aktívne a vďaka ľahšej a prenosnejšej veľkosti je možné si ho vychutnať kdekoľvek.

Mini Radler nájdete už teraz v obchodoch po celej krajine ako ideálne letné osvieženie v cestovnej veľkosti," uviedla Wendy van Sante, marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko.

Značka Zlatý Bažant dlhodobo reaguje na meniace sa preferencie spotrebiteľov prostredníctvom inovácií v segmente radlerov. Aktuálne sú všetky radlery značky nealkoholické a vyznačujú sa 100 % prírodným zložením bez umelých farbív a konzervantov. Väčšina produktov je zároveň bez gluténu. Charakteristickú chuť radlerov Zlatý Bažant zabezpečuje podiel piva na úrovni 50 %, čo predstavuje najvyšší podiel v porovnaní s ostatnými radlermi na slovenskom trhu. V súčasnosti je spotrebiteľom k dispozícii desať rôznych druhov radlerov tejto značky.

Uvedenie Mini Radlera predstavuje najnovšiu expanziu v ponuke osviežujúcich nápojov slovenskej značky Zlatý Bažant. Menší formát nadväzuje na dlhodobú stratégiu značky prinášať kvalitné a obľúbené radlery ako alternatívu k pivu. Vďaka svojej osviežujúcej chuti a prírodnému zloženiu si tieto nápoje upevnili svoje postavenie na trhu ako preferovaná voľba pre chvíle relaxu a aktívneho oddychu. Nový Mini Radler rozširuje túto ponuku a poskytuje praktickú alternatívu pre tých, ktorí preferujú menšie balenia a nechcú sa so svojím nápojom deliť.

Značka Zlatý Bažant Radler 0,0 % patrí do portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorá už 30 rokov spája tradíciu s inováciami a udržateľnosťou, neustále zdvíha úroveň kvality, prináša spotrebiteľom nezabudnuteľné zážitky a zavádza nové štandardy do slovenského pivovarníctva.

Informačný servis


Zdroj: SITA.sk - Maximálne osvieženie s praktickou novinkou Mini Radler © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Najvyšší iránsky vodca Chameneí už podľa Izraela nemôže existovať
<< predchádzajúci článok
Progresívne Slovensko obviňuje vládu z podrazu na obce. Zrušená tlačovka má podľa nich zakryť škrt 200 miliónov eur