Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    V spálni

26. septembra 2007

Polovici populácie chýba pri sexe pestrosť a rozmanitosť



Náš intímny život by mohol byť oveľa pestrejší. Podľa Celosvetového prieskumu kvality sexuálneho života iba polovica z nás považuje svoj sexuálny život za vzrušujúci, kým 51 % svetovej ...



Zdieľať
 

BRATISLAVA 26. septembra (WEBNOVINY) - Náš intímny život by mohol byť oveľa pestrejší. Podľa Celosvetového prieskumu kvality sexuálneho života iba polovica z nás považuje svoj sexuálny život za vzrušujúci, kým 51 % svetovej populácie tvrdí, že im v sexe chýba dostatočná pestrosť a rozmanitosť. Najspokojnejší sú v tomto smere Nigérijci. Celých 78 % z nich vedie podľa ich vlastného názoru vzrušujúci intímny život. Na druhom mieste sa umiestnili Mexičania (74 %), naopak na poslednom mieste Japonci, z ktorých len 10 % je v sexe uspokojených.

Podľa mužov, ktorí sa zapojili do prieskumu, by k lepšiemu a spokojnejšiemu sexu viedlo viac voľného času (36 %) a menej stresu (35 %). Jedna tretina pánov na celom svete by si priala zažívať v posteli viac zábavy a vzrušenia. Ženy by chceli naopak viac romantiky (43 % z nich), tiež menej stresu (38 %) a lepšiu komunikáciu so svojimi partnermi. Nedostatočná komunikácia je vôbec veľkým problémom pre väčšinu ľudí. Len 58 % opýtaných je schopných hovoriť so svojimi partnermi o tom, čo cítia, čo ich vzrušuje a čo by radi robili v posteli. Muži sú pritom otvorenejší než ženy. Až 62 % mužov hovorí o sexe so svojimi partnerkami bez problémov a pravidelne, zatiaľ čo len 53 % žien sa dokáže so svojimi partnermi o týchto veciach porozprávať. V tomto zmysle je o niečo uvoľnenejšia mladšia generácia. Takmer 59 % respondentov vo veku 16 – 24 rokov je pripravených hovoriť so svojím partnerom o tom, čo ich vzrušuje. Čím sú ľudia starší, tým viac sa zdráhajú hovoriť o svojich sexuálnych potrebách. Vo veku medzi 35 – 54 rokov je toho schopných 57 % opýtaných, zatiaľ čo medzi ľuďmi nad 55 rokov to činí len 55 % z nich.

Prieskum značky Durex uskutočnila v auguste a septembri 2006 v 26 krajinách sveta nezávislá agentúra Harris Interactive na vzorke vyše 26 000 respondentov.

O výsledkoch prieskumu agentúru SITA informovala Simona Mištíková z agentúry SEESAME Communication Experts.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Teplákový Bál pri príležitosti 25. narodenín skupiny Lojzo
<< predchádzajúci článok
Sezónu v Divadle J. G. Tajovského otvorí Andrejevov Rozum