![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 5.5.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Lesana, Lesia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Autor: Vladislav Lákanie | Dátum: 30.5. 21:38:38 |
Banky i menej solídne finančné organizácie masírujú sugestívnou reklamou verejnosť, len aby si od nich požičiavala. Kto si nevyráta, koľko skutočne nakoniec za pôžičku zaplatí a do akého rizika sa púšťa, ak pre neočakávanú prekážku ju nebude môcť splávať, ten sa teší, že si hneď môže dopriať aj to, čo trebárs súrne nepotrebuje, ale iba chce, lebo sa mu to páči, alebo že to má sused. Táto sústavná reklama mi pripomíná propagáciu éterom i papierom na produkty "ctihodných" spoločností BMG, Horizont, Drukos a pod., akú sme zažívali pred viac ako 5 rokmi. Pre desaťtisíce ich klientov sa potom stal 4. február 2002 slovenským Čiernym piatkom newyorskej burzy. |
Váš príspevok:

![]() |
Vyhľadávanie |

![]() |

![]() |
TV program |
TV Markíza
![]() ![]() |

![]() |
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
![]() |


![]() |
Výsledky zápasov |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
