![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Streda 5.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. apríla 2019
Skupina Heineken zaznamenala nárast zisku aj predaja
Holandská pivovarnícka skupina Heineken zaznamenala v 1. kvartáli 2019 nárast zisku aj objemu predaného piva, napriek neskoršiemu termínu veľkonočných sviatkov.
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/APČistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete sa za tri mesiace do konca marca 2019 zvýšil na 299 miliónov eur z 260 miliónov eur v rovnakom období vlani.
Pivovarnícka skupina, ktorej okrem značky Heineken, patria aj ďalšie značky, napríklad Tiger a Sol, v stredu uviedla, že konsolidovaný objem predaného piva v prvých troch mesiacoch roka vzrástol o 4,3 % na 52,7 milióna hektolitrov. To je v súlade s prognózou analytikov.
Pod tento výsledok sa podpísal rast predaja takmer na všetkých trhoch. V USA však Heineken zaznamenal pokles predaja o stredne veľké jednociferné číslo, ale v oboch Amerikách jeho organicky predaj stúpol o 3,2 %.
V Afrike, na Blízkom východe a vo východnej Európe dosiahol Heineken dvojciferný nárast predaja. Medzi hlavné trhy s dvojciferným rastom patrili Brazília, Južná Afrika, Rusko, Čína, Spojené kráľovstvo, Nigéria, Mexiko, Rumunsko a Nemecko.
Spoločnosť potvrdila svoj výhľad na rok 2019 a očakáva, že jej prevádzkový zisk sa zvýši o stredne veľké jednociferné číslo.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
