Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

22. novembra 2007

Slováci si čoraz radšej vychutnajú kávu v kaviarni



Slováci čoraz viac uprednostňujú instantnú kávu, cappuccino a špeciálne kávové výrobky typu "2 v 1". Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia. I keď spotreba kávy v domácnostiach ...



Zdieľať

BRATISLAVA 22. novembra (WEBNOVINY) - Slováci čoraz viac uprednostňujú instantnú kávu, cappuccino a špeciálne kávové výrobky typu "2 v 1". Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia. I keď spotreba kávy v domácnostiach klesá, v kaviarňach stúpa počet zákazníkov. Niektorí milovníci kávy si totiž svoju šálku vychutnajú radšej v príjemnom prostredí mimo domova.

Ľudia kupujú instantnú kávu častejšie a vo väčších množstvách než v minulosti. V roku 2004 tvorila spolu s cappuccinom a inými kávovými špecialitami 35 percent z výdavkov domácností na nákup kávy, tento rok za ne Slováci minú už o 12 percent viac. Na Slovensku dokonca kupuje instantnú kávu viac domácností ako v Česku či Maďarsku. Vo veľkých obchodoch ju vyhľadávajú zväčša mladší ľudia z väčších sídiel. Naopak, tradičnú mletú kávu kupujú hlavne straší obyvatelia vidieka, a to v malých predajniach.

Agentúru SITA o tom informovala PR manažérka spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kaliňák ponúkol Marzecovej pobyt v Tatrách, ktorý prijala
<< predchádzajúci článok
Elektrárne a MŽP majú posúdiť vplyv elektrárne Mochovce na ŽP

Slováci si čoraz radšej vychutnajú kávu v kaviarni - diskusné fórum čitateľov

Reklama pre reštaurácie?23.11. 3:52:29