Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

01. apríla 2020

Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica



Slovenská pošta, a. s., dostala v minulom roku 51 155 reklamácií na poskytovanie svojich služieb, z ktorých až 42 % vyhodnotila ako opodstatnené. Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z ...



Zdieľať
img_6424 676x451 1.4.2020  - Slovenská pošta, a. s., dostala v minulom roku 51 155 reklamácií na poskytovanie svojich služieb, z ktorých až 42 % vyhodnotila ako opodstatnené. Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z celkového počtu podaní bolo 30 %. Ako v utorok informovala štátna poštová spoločnosť, najmenej reklamácií podali ľudia za nevyplatenie dobierkovej sumy.


Celkový počet reklamácií za posledné tri roky aj na základe podnetov zákazníkov klesol o vyše desaťtisíc.

"Najvýraznejší pokles z pohľadu opodstatnenosti reklamácií sme zaznamenali v prípade reklamovania nedodania doručenky (- 45,43 %), nevyplatenia dobierkovej sumy (- 8,93 %) a nevyplatenia sumy poštového poukazu (- 6,6ý %). V prípade reklamácie za poškodenie zásielky, nedodanie zásielky a oneskorené dodanie zásielky počet opodstatnených reklamácií narástol," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.

Slovenská pošta ročne spracuje viac ako 580 miliónov transakcií, z ktorých je reklamovaných menej ako 0,01 %. "Našou snahou je vychádzať v ústrety zákazníkom a rozvíjať prozákaznícky prístup spoločnosti. V súlade so stratégiou Pošta 2020 sú pre Slovenskú poštu podnety od zákazníkov prínosom v zlepšovaní poštových služieb," dodala Rovenská. Slovenská pošta podľa podnetov a pozorovaní ľudí, napríklad, upravila otváracie hodiny vybraných pobočiek, pristúpila k úprave nastavenia vyvolávacích systémov podľa vyťaženosti vybraných poštových prevádzok a zapracovala zmenu procesov do interných procesov.


Zdroj: Webnoviny.sk - Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica © SITA Všetky práva vyhradené.

© SITA Slovenská tlačová agentúra, prevádzkovateľ spravodajského portálu webnoviny.sk. Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
LEKÁR RADÍ: Som kardiovaskulárny pacient: čo mám robiť v čase pandémie?
<< predchádzajúci článok
Koronavírus: Slovensko už má viac ako 400 prípadov a zrejme aj prvú obeť, Matovič sa vzdáva platu a nevylúčil "blackout" (online)

Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica - diskusné fórum čitateľov