Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

12. apríla 2006

Slovenskí operátori zaostávajú v e-mailovej komunikácii



Slovenskí telekomunikační operátori zaostávajú v e-mailovej komunikácii so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi prostredníctvom zákazníckych centier za Európou aj za ČR. Podľa ukazovateľa ...



Zdieľať

BRATISLAVA 12. apríla (WN/SITA) - Slovenskí telekomunikační operátori zaostávajú v e-mailovej komunikácii so súčasnými a potenciálnymi zákazníkmi prostredníctvom zákazníckych centier za Európou aj za ČR. Podľa ukazovateľa E-mail Response Index (ERI), ktorý predstavuje komplexnú informáciu o rýchlosti a kvalite reakcie testovaného subjektu pri komunikácii so zákazníkmi, dosiahli telekomunikačné spoločnosti na Slovensku priemerný ERI 54,4 bodov zo 100 možných. V Českej republike dosiahli spoločnosti hodnotu ERI na úrovni 62 bodov. Vyplýva to zo štúdie o úrovni emailovej komunikácie telekomunikačných operátorov so zákazníkmi na Slovensku, ktorú zrealizovala spoločnosť United Interactive vo februári a marci tohto roka. Zber dát ERI prebiehal u desiatich telekomunikačných spoločností a dvoch mobilných operátorov. Pri štúdii použila spoločnosť metódu on-line mystery shopping.

Popri rastúcej penetrácii zákazníkov existujú na Slovensku podľa štúdie výrazné rozdiely v komunikácii telekomunikačných spoločností. Najvyššiu hodnotu ERI, a síce 91,6, dosiahla spoločnosť Nextra, s.r.o. Za ňou na druhom mieste nasleduje s ERI na úrovni 73,9 operátor Slovak Telekom, na treťom mieste je v odpovedaní na e-maily zákazníkov spoločnosť Slovanet s ERI v hodnote 70,6. Najnižšiu hodnotu ERI, a teda najpomalšiu emailovú komunikáciu, dosiahli firmy GlobalTel s ERI na úrovni 23,9 a Energotel s ERI v hodnote 32,8. Do 48 hodín reagovala na všetkých sedem otázok, ktoré zaslala spoločnosť United Interactive, iba spoločnosť Nextra. Na otázku v anglickom jazyku odpovedali GlobalTel, GTS Slovakia, Nextra a Slovak Telekom.

U slovenských mobilných operátorov dosahuje index ERI priemernú hodnotu 53,3 bodu, pričom v ČR je to 82,6. Spoločnosť T-Mobile Slovensko pritom dosiahla ERI na úrovni 91,6 bodu, avšak Orange Slovensko mal ERI v hodnote 15 bodov. Na všetkých sedem otázok reagovala do 48 hodín iba spoločnosť T-Mobile, na otázku v anglickom jazyku odpovedali obaja mobilní operátori.

FOTO : SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Chmel vyhlásil nový konkurz na šéfa SND
<< predchádzajúci článok
Slávni umelci moderného umenia sa predstavia v SNG