Autor: Lubyová zlyhala | Odoberať reakcie: Dátum: 27.12. 16:53:18 |
Za najväčšiu neschopnosť pani Ministerky Lubyovej treba považovať zakonzervovaný stav v matematickom vzdelávaní detí v materskej a základnej škole. Potvrdzujú to jednoznačne výsledky v medzinárodných hodnoteniach OECD či už u 10,5 ročných a 15 ročných žiakoch. Riadiť ministerstvo to nie je iba o platoch učiteľov či rozdávaní eurofondov. Rodičia sa sťažujú na učebnice, 10,5 ročné deti veľmi zaostávajú za úrovňou svojich rovesníkov v krajinách akými sú Severné Írsko, Anglicko atď. To zaostávanie je takmer dvojročné !!! Čo je však obzvlášť alarmujúce nech si láskavo PREŠTUDUJE Eduworld.sk PORTÁL O VZDELÁVANÍ A SEBAROZVOJI, informoval ako je to s pocitom šťastia v škole u 15-ročných detí, ktorý vychádza opäť z medzinárodného prieskumu OECD 65 krajín sveta . Najšťastnejšie deti v škole sa cítia v krajinách Singapúr (v matematickej gramotnosti kraľuje nielen u 15-ročných ale aj 10,5 ročných), Taiwan, Honkong, k najlepšími v EÚ patrí Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Írsko, Anglicko. Najnešťastnejšie deti v škole sa cítia v Qatare (posledné miesto), v Argentíne, na Cypre, v Grécku a na Slovensku – hrozivé a nelichotivé 60.miesto. Pani ministerke sa ani nesníva, že deti si už od svojich prvých krokov v škôlke a potom v základnej škole vytvárajú svoje pocity šťastia v školách. V tom absolútne zlyhala, tento problém nielenže nedokázala riešiť, ale nemala na to ako vedecko – vyskumná pracovníčka ani schopnosti. V tom bol omyl SNS na takýto post ju nominovať.
|
Autor: Lubyová a jej zlyhanie | Odoberať reakcie: Dátum: 27.12. 17:02:05 |
Za najväčšiu neschopnosť pani Ministerky Lubyovej treba považovať zakonzervovaný stav v matematickom vzdelávaní v materskej a základnej škole i čitateľskej gramotnosti detí v ZŠ. Jednoznačne to potvrdzujú výsledky v medzinárodných hodnoteniach OECD či už u 10,5 ročných a 15 ročných žiakoch. Pani Lubyová riadiť ministerstvo to nie je iba o platoch učiteľov či rozdávaní eurofondov. Rodičia sa sťažujú na učebnice, 10,5 ročné deti veľmi zaostávajú za úrovňou svojich rovesníkov v krajinách akými sú Severné Írsko, Anglicko atď. To zaostávanie je takmer dvojročné !!! Čo je však obzvlášť alarmujúce nech si láskavo PREŠTUDUJE Eduworld.sk PORTÁL O VZDELÁVANÍ A SEBAROZVOJI, informoval ako je to s pocitom šťastia v škole u 15-ročných detí, ktorý vychádza opäť z medzinárodného prieskumu OECD 65 krajín sveta . Najšťastnejšie deti v škole sa cítia v krajinách Singapúr (v matematickej gramotnosti kraľuje nielen u 15-ročných ale aj 10,5 ročných), Taiwan, Honkong, k najlepšími v EÚ patrí Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Írsko, Anglicko. Najnešťastnejšie deti v škole sa cítia v Qatare (posledné miesto), v Argentíne, na Cypre, v Grécku a na Slovensku – hrozivé a nelichotivé 60.miesto. Pani ministerke sa ani nesníva, že deti si už od svojich prvých krokov v škôlke a potom v základnej škole vytvárajú svoje pocity šťastia v školách. To predovšetkým zaujíma rodičov a nie je to malá armáda. V tom absolútne zlyhala, tento problém nielenže nedokázala riešiť, ale nemala na to ako vedecko – vyskumná pracovníčka ani schopnosti. V tom bol omyl SNS na takýto post ju nominovať. Ministerstvo má vo svojom názve ako prvé slovo školstvo, až potom vedu, výskum a šport.
|