Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

16. apríla 2019

Kofola ČeskoSlovensko obnovila výrobu minerálnej vody Kláštorná



Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko v utorok oficiálne prezentovala spustenie výroby minerálnej vody Kláštorná Kalcia vo výrobnom závode ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR - František Iván
 
Kláštor pod Znievom 16. apríla  - Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko v utorok oficiálne prezentovala spustenie výroby minerálnej vody Kláštorná Kalcia vo výrobnom závode v Kláštore pod Znievom v okrese Martin.


Podľa generálneho riaditeľa Kofola, a. s., v Česku a na Slovensku Daniela Buryša dosiahla investícia niekoľko miliónov eur. "Začíname z nuly, závod niekoľko rokov vôbec nevyrábal. V tejto chvíli je v ňom šesť zamestnancov a ako bude rásť, bude rásť aj počet zamestnancov. Máme logistickú výhodu, že náš závod v Rajeckej Lesnej je neďaleko. Takže si budeme s pracovníkmi v prvej chvíli pomáhať. Najskôr musíme zaplniť výrobnú kapacitu závodu. Budeme veľmi spokojní, keď sa dostaneme na kapacitu 20 miliónov fliaš ročne," uviedol Buryš.

"Keď sme prvýkrát vstúpili do výrobného závodu, vyzeralo to tam takmer ako počas obednej prestávky v roku 2015. Výrobné linky síce nebežali, ale vyzerali funkčné, priestory boli udržiavané a čakali na správneho investora, ktorý im vdýchne nový život. Aj preto sme verili, že s našou skúsenosťou s tradičnými aj novými slovenskými značkami dokážeme s Kláštornou odštartovať ďalší úspešný príbeh," povedal generálny riaditeľ skupiny Kofola ČeskoSlovensko Jannis Samaras.

K výrobe Kláštornej sa vrátilo niekoľko pôvodných zamestnancov závodu. Medzi nimi aj Peter Legéň, zodpovedný za výrobu Kláštornej už v roku 1998 a v súčasnosti vedúci prevádzky vo výrobnom závode v Kláštore pod Znievom. "Ľudia stále verili, že sa obnoví výroba. Videli sme, aká technológia tu je, a hlavne ten vrt. Verili sme, že niekto príde. Ak už nie z dôvodu technológie, tak z dôvodu vrtu, pretože patrí medzi najvýdatnejšie na Slovensku. Po prevzatí závodu sme naplánovali servisné kroky postupného oživovania jednotlivých zariadení linky a následne sa začalo s ich realizáciou," doplnil Legéň.

Marketingový manažér Kofola ČeskoSlovensko Pavol Chalupka dodal, že výsledkom niekoľkých mesiacov intenzívnej práce nielen vo výrobe je sýtená a jemne sýtená Kláštorná Kalcia v úplne novej fľaši od uznávaného dizajnéra Martina Turzíka. "Som hrdý na to, že fľaša Kláštornej Kalcia má unikátny dizajn. Návrh Martina Turzíka sme vybrali z desiatok iných a veríme, že aj vďaka fľaši získame u spotrebiteľa pozornosť i zapamätateľnosť. Navyše, Kláštorná Kalcia bude prvá masovo predávaná voda v ČeskoSlovensku, ktorej všetky fľaše sú vyrobené z 50 % recyklovaného plastu,“ uzavrel.
 

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Aircraft Industries, nástupca Letu Kunovice, pokračuje vo výrobe L-410
<< predchádzajúci článok
Zisk Bank of America v 1. kvartáli vzrástol o 6 %