Priklanam sa plne k nazoru vo veci formalneho zlepsovania sluzieb zakaznikom SSE a.s. v suvislosti z odpajanim pri beznych nezavinenych chybach s vypadkom jednej platby. V mojom pripade 1x za 15 rokov bola mojim nezavinenim neuhradena 1 zalohova platba, ostatne pokracovali normalne, nebola mi dorucena ziadna upomienka tzv.doporucenou postou a bola odpojena el.energia bytu v nepritomnosti s ohrozenim zdarvia a majetku spolubyvajucich a velkou skodou na zariadeniach umiestnenych v byte. Jednaie o naprave zo SSE a.s. je z mojho pohladu stratou casu a pod.
SSE.a.s. tvrdi na svojej webovej stranke toto:
Domácnosti tvoria najväčšiu časť našich zákazníkov.
Ponukou a kvalitou našich služieb sa Vám snažíme vždy a za každých okolností vyhovieť tak, aby ste boli vo svojich domovoch maximálne spokojní.
Do vašich domovov prinášame svetlo, teplo a energiu pre vyššiu kvalitu života.
------------------------------------------------------------ ------------------------
Dodatok autora: tiez tmu, chlad, skody a poriadny adrenalin pre vyssiu kvalitu zivota
V mojom pripade idem poplatok za znovupripojenie a odstranenie skody pri nedoruceni ziadnej upomienky podla zakona riesit zalobou s napravou konania SSE a.s. voci svojim riadnym zakaznikom s vylucenim zneuzitia institutu nedorucenej jedinej zasielky a pod.
Je potrebne, aby kazdy kto sa citi takym to neprimeranym spravanim sa monopolu poskodeny sa domahal napravy podla zakona na sude. Spotrebitelske zmluvy o dodavke el.energie su vo vatsine pripadov koncipovane tak, aby chranili prirozene zaujmy a konania dodavatela-monopolu/ v pojmoch moze, primeranie a pod./ Ustanovania osobitnych predpisov a legislativa EU v oblasti ochrany spotrebitela taketo konanie vylucuje. Je potrebne, aby sa monopoly so zahranicnou majetkoviu ucastou spravali k riadnnym zakaznikom slusne a upravili logistiku sluzieb v sulade so Zakonom o energetike , Zakonom o ochrane spotrebitela a dobrymi mravmi v slovenskom pravnom prostredi.
|