Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

19. novembra 2018

Sociálna poisťovňa zvyšuje objem elektronickej komunikácie



Komunikácia Sociálnej poisťovne cez elektronickú schránku neustále narastá. Ak od januára do konca októbra 2017 ústredie poisťovne prijalo 106.940 elektronických podaní ...



Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 19. novembra (TASR) - Komunikácia Sociálnej poisťovne cez elektronickú schránku neustále narastá. Ak od januára do konca októbra 2017 ústredie poisťovne prijalo 106.940 elektronických podaní a odoslalo ich 66.186, v tomto roku je počet zásielok doručených cez elektronickú schránku viac ako dvojnásobný a počet odoslaných vyše trojnásobný. Od januára do októbra 2018 ústredie Sociálnej poisťovne cez elektronickú schránku prijalo 232.444 podaní a zaslalo 213.636 podaní.


"V prípade, že občan má aktívnu elektronickú schránku, Sociálna poisťovňa s ním komunikuje elektronicky. Ak si elektronickú schránku neaktivoval na doručenie, hoci si vybavil občiansky preukaz s čipom, poisťovňa s ním nemôže komunikovať cez elektronickú schránku a komunikuje papierovo. Poisťovňa si vždy sama preveruje, či má subjekt aktívnu elektronickú schránku. Ak ju má aktívnu, zásielku mu odošle elektronicky," informoval Peter Višváder, hovorca poisťovne.

Webový portál www.slovensko.sk s elektronickou schránkou nie je v správe Sociálnej poisťovne. Spravuje ho Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) a užívateľ tam nájde návody, s ktorými by sa mal pri využívaní elektronickej schránky oboznámiť.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Šefčovič: Príležitosťou pre firmy je výroba batérií pre elektromobily
<< predchádzajúci článok
SaS vyzvala ministerku zdravotníctva A. Kalavskú na odstúpenie