Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

23. júla 2018

Volkswagen má najväčší podiel na poľskom automobilovom trhu



Prakticky jeden z troch novozaregistrovaných automobilov v Poľsku bol v 1. polovici 2018 jednou zo značiek poľskej divízie nemeckého koncernu Volkswagen - Volkswagen Group ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP Photo
Varšava 23. júla (TASR) - Prakticky jeden z troch novozaregistrovaných automobilov v Poľsku bol v 1. polovici 2018 jednou zo značiek poľskej divízie nemeckého koncernu Volkswagen - Volkswagen Group Poland (VGP). Informovala o tom agentúra PAP.


Najväčší nárast počtu registrácií v tomto období, medziročne o 26 %, zaznamenal dcérska značka koncernu Porsche.

Poľská divízia VGP tak zostáva najväčším dodávateľom nových automobilov v krajine a má 29,2-% podiel na trhu.

Volkswagen Group Poland pre agentúru PAP uviedla, že počet jej predaných áut v Poľsku sa v prvej polovici roka zvýšil o 16,4 %. Každá zo značiek VGP (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda a Porsche) zaznamenala dvojciferný nárast odbytu, z toho najstrmší už spomínané Porsche.

Celkovo poľské úrady zaregistrovali v 1. polroku 79.879 nových áut z produkcie koncernu Volkswagen. To je o 11.269 vozidiel viac ako v rovnakom období minulého roka.

Podľa údajov poskytnutých VGP je Škoda Fabia najpredávanejším mestským vozidlom, zatiaľ čo Škoda Octavia je lídrom v kategórii kompaktných vozidiel a Volkswagen Passat je najlepší v segmente D. Na druhej strane Volkswagen T6 je najpredávanejším úžitkovým vozidlom v Poľsku.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V areáli amfiteátra v Leviciach vznikne lanový park
<< predchádzajúci článok
Štefánika pripomínajú v B. Bystrici iba busty, kritizuje poslanec