Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

04. marca 2010

Call centru nahlásili občania okolo 780 podnetov



Na bratislavské Call centrum sa doteraz obrátilo okolo 780 občanov. Ide o službu magistrátu pre nahlasovanie problémov a nedostatkov, ktoré sa týkajú ...



Zdieľať
Foto: ilustračné foto SITA/ Marián Angelovič BRATISLAVA 4. marca (WEBNOVINY) - Na bratislavské Call centrum sa doteraz obrátilo okolo 780 občanov. Ide o službu magistrátu pre nahlasovanie problémov a nedostatkov, ktoré sa týkajú správy ciest, napríklad zimnej údržby, dopravného značenia či svetelnej signalizácie, nefungujúceho verejného osvetlenia, poškodených či znečistených komunikácií a výtlkov, problémov s podchodmi, lávkami pre peších či poškodenými zvodidlami a zábradliami. Nahlásiť sa dajú aj chýbajúce kanalizačné mreže, poškodená zeleň v okolí ciest či kosenie zelených plôch. Pre agentúru SITA to uviedla hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová. "Jednoznačne najsilnejším obdobím je čas, keď sneží. Napríklad od 1. januára do 17. januára zaznamenalo Call centrum 21 telefonátov. Inak je to týždenne okolo šesť až deväť telefonátov," povedala.


Magistrát priznáva, že počet telefonátov sa znížil o približne 30 percent. Podľa Chudinovej sa však nedá povedať, či to bolo spôsobené končiacou sa zimnou sezónou či zmenou telefónneho čísla a tým aj spoplatnením služby. Call centrum totiž pôvodne fungovalo na telefónnom čísle 0850 211 525. Po približne troch mesiacoch, teda vo februári minulého roka ho magistrát pre lepšiu zapamätateľnosť zmenil na 17 100. "Žiaľ, takéto ľahko zapamätateľné čísla poskytujú operátori za poplatok," doplnila Chudinová. Podľa nej sú ale občania spokojní, že majú takúto možnosť nahlasovať problémy a nedostatky vo svojom okolí. Hlavné mesto preto zatiaľ neplánuje túto službu meniť.

Novú službu zriadil magistrát 15. novembra 2008 pre skvalitnenie a urýchlenie riešenia spomínaných problémov a nedostatkov. Technické zariadenie telefonickej linky aj s odkazovačom stálo mesto 4 979 eur (150-tisíc korún). Občanovi stačí, ak zistené problémy nahlási na danom čísle, mesto sa ich snaží odstrániť okamžite, ako to dovolia podmienky. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii nepretržite, cez víkend aj počas sviatkov, linku obsluhuje 12 pracovníkov dispečersko - pohotovostnej služby na oddelení cestného hospodárstva magistrátu.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kto bude tretím tohtoročným milionárom v LOTO
<< predchádzajúci článok
Súd začal konanie voči Air Slovakia