Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

21. februára 2008

Koncertný pôst Teamu sa končí, turné sa začne v apríli



Slovenská stálica Pavol Habera a Team dáva po ôsmich rokoch bodku za slovenským koncertným pôstom a v polovici apríla sa vyberá na turné po siedmich mestách. Best of Tour 2008 bude oslavou ...



Zdieľať
BRATISLAVA 21. februára (WEBNOVINY) - Slovenská stálica Pavol Habera a Team dáva po ôsmich rokoch bodku za slovenským koncertným pôstom a v polovici apríla sa vyberá na turné po siedmich mestách. Best of Tour 2008 bude oslavou okrúhlych 20. narodenín autorov hitov ako Nároční, Reklama na ticho či Malá nočná búrka. Séria koncertov sa začne 18. apríla v michalovskej Športovej hale a cez Košice (19. apríl, Steel Arena), Bardejov (21. apríla, Športová hala), Prešov (22. apríla, Športová hala), Martin (25. apríla, Športová hala) a Prievidzu (28. apríla, Športová hala) napokon vyvrcholí 29. apríla v bratislavskej NTC Sibamac Arena. Pre Haberu aj ostatných členov kapely je pritom takmer každé z vyše tisícky vystúpení, ktoré doteraz odohrali, výnimočné. Pamätá si však na jeden moment, kedy si uvedomili, že dosiahli nový míľnik. "Keď sme napríklad hrali Reklamu na ticho pred ôsmimi rokmi, tak to bolo také, že 'hurá´, všetci sa tešili, ale raz v Prahe, nezabudnem na to, sme skladbu zahrali a ľudia asi päť minút tlieskali. Nevedeli sme, čo robiť, lebo to bolo úžasne ocenenie v zmysle: 'Ďakujeme, že ste tu boli, spríjemnili nám život'. Skoro som sa tam rozplakal," prezradil Habera. Na prvé koncerty s Teamom pritom spomína ako na "zoznamovacie obdobie", kedy ešte nevedeli ako im to spolu bude fungovať, či to bude vedieť predať a nebude "tam vpredu robiť iba nejakého šaša". "Tie ozajstné koncerty prišli neskôr," spresnil spevák. Dnes hrajú vo veľkých halách, začínali v "kultúrakoch". Habera si síce na prvý koncert nespomína, no pamätá si prvý úspešný koncert z konca osemdesiatych rokov. "Nemali sme ešte nahratú novú platňu. Bolo to v Turčianskych Tepliciach a viem, že v rozhlase vtedy vyšla Reklama na ticho alebo Nároční ako singel. Odrazu bola plná sála a dával som si potom otázku: 'Bolo to ozajstné?," uviedol. Ozajstné je súčasné koncertné turné, ktorého výprava stojí niekoľko miliónov korún. Pre fanúšikov je pripravená svetelná šou kombinovaná s laserovými efektmi, rôznymi obrazovkami a chýbať nebude ani špeciálna "vodná stena". Ťahákom bude aj hosť - Peter Cmorik a predskokan, skupina No Gravity. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
PEHA & MANDRAGE
<< predchádzajúci článok
Keď sa logo moc dizajnérom nepodarí...