Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Ako dobre poznáte svojho zákazníka?



Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila 4.10.2016 v Bratislave



Zdieľať
Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila 4.10.2016 v Bratislave Foto: Pygmalios
Bratislava 5. októbra (OTS) - Napríklad koľkokrát prešiel okolo výkladu, než vstúpil. Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila včera 4.10.2016 v Bratislave.


Koľko utrácate za analytické nástroje e-shopu a aké sú jeho tržby v porovnaní s vašou sieťou predajní? V on-line prostredí viete o zákazníkovi (takmer) všetko, nastavujete všemožné parametre a zmeny vidíte skoro okamžite. V reálnom svete kamennej predajne zostáva váš zákazník anonymný až pokým nenakúpi a aj to musí použiť vernostnú a platobnú kartu. Účinok zmeny alebo redizajnu predajne sledujete až s veľkým časovým odstupom.

Sledujte príbeh vášho zákazníka
Dalo by sa povedať, že sci-fi sa v retailovom prostredí stáva realitou. Pomocou senzorov, robustných databázových a technologických riešení, ktoré sú i v porovnaní so svetom novátorské, dokážeme získať relevantné podklady pre rozhodovanie retailoveho manažmentu,“ povedal počas konferencie Inovácie v retailovej analytike Michal Tomčík, Director of Business Development spoločnosti Pygmalios. „Do praxe prichádzajú nové metriky a nástroje. Riešenie Pygmalios Analytics dnes dokáže presne zmerať to, čo ste doteraz intuitívne odhadovali. Riadenie na základe kvalitných dát má preukázateľný vplyv na zvýšenie tržieb a spokojnosť zákazníkov,“ dodal M. Tomčík.

Ak by som mal zjednodušene charakterizovať in-store analytiku, tak môžem povedať, že manažuje cestu
Foto: Pygmalios
zákazníka. Platí okrídlená veta, že ak nevieme niečo odmerať, tak to nevieme ani manažovať. Sledujeme preto príbeh, cestu zákazníka v obchode, ba dokonca aj tok potenciálnych zákazníkov pred obchodom. Veď aj zmena vo výklade, v dizajne predajne alebo letáková akcia majú vplyv na jej zaľudnenosť a my vieme odmerať aký
,“ zdôraznil Milan Novota, Director of Product & Engineering firmy Pygmalios, ktorá o.i. získala prestížne ocenenie Podnikateľský nápad roka 2014.

Nájdite v šume signál
Retaileri často majú množstvo údajov, ale v rôznych formátoch a formách, ktoré nevedia analyzovať a interpretovať ako celok. Pritom kľúčom k úspechu je práve interpretácia dát. Digitálny retailer dnes musí vedieť aj zo šumu vyťažiť užitočné údaje. Napríklad kedy sú nákupné špičky a či si blízke prevádzky navzájom nekanibalizujú návštevnosť. Analytika v reálnom čase je predpokladom pre nástup retailu novej generácie. Buďte jeho súčasťou.
Viac informácií k tejto téme nájdete na www.pygmalios.com.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
B.ASAD: Likvidácia terorizmu v Sýrii bude mať vplyv na celé ľudstvo
<< predchádzajúci článok
Na severe Slovensku chystajte čižmy, má napadnúť 15 centimetrov snehu