![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
20. septembra 2010
Hurbanovský pivovar navštívilo až 4 000 ľudí
Uplynulú sobotu sa v areáli pivovaru spoločnosti Heineken Slovensko v Hurbanove uskutočnil prvý ročník podujatia Deň otvorených dverí. Až štyri tisícky návštevníkov prešli bránami ...
Zdieľať
 Foto: Heineken BRATISLAVA 20. septembra (WBN/PR) - Uplynulú sobotu sa v areáli pivovaru spoločnosti Heineken Slovensko v Hurbanove uskutočnil prvý ročník podujatia Deň otvorených dverí. Až štyri tisícky návštevníkov prešli bránami najväčšieho pivovaru na Slovensku a vychutnali si výborný hudobný aj sprievodný program. Možnosť dozvedieť sa viac o tajomstve varenia piva a nahliadnuť priamo do kuchyne pivovaru využilo až 1 500 záujemcov, ktorí absolvovali prehliadku pivovaru. O tom, že na podujatí sa zišli tí praví milovníci zlatého moku svedčí aj fakt, že návštevníci eventu spoločne vypili až 5 000 veľkých pív značiek Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň a Kelt.V Hurbanove vládla v sobotu výborná, ba priam až rodinná atmosféra. Na svoje si prišli vyznávači zlatého moku a dobrej zábavy spolu so svojimi rodinami. Okrem bohatého hudobného programu a prehliadok pivovaru na návštevníkov čakalo množstvo pódiových súťaží, z ktorých zrejme najviac zaujala súťaž o najsilnejšieho muža pivovaru. Pre tých najmenších bola pripravená detská aréna s klaunom, kúzelníkom, šmykľavkami a množstvom ďalších atrakcií. O prehliadky pivovaru pod taktovkou komerčného sládka spoločnosti Heineken Slovensko Karola Franceho bol skutočne nevídaný záujem - počas niekoľkých hodín pivovarom sprievodcovia previedli až 1500 záujemcov.
Samostatnou aktivitou na podujatí bola IQ hliadka, ktorá v zmysle programu Pite rozumne spoločnosti Heineken Slovensko aj počas tohto podujatia upozorňovala na rozumnú konzumáciu alkoholu. V IQ stane si prostredníctvom dychovej skúšky mohol každý návštevník nechať zmerať hladinu alkoholu v krvi.
K vrcholom podujatia určite patrili vystúpenia hudobných skupín No name a Gladiátor, ktorí v malom mestečku na juhu Slovenska počas sobotného večera rozprúdili doslova svetovú zábavu. "Sme veľmi radi, že prvý ročník Dňa otvorených dverí v našom pivovare navštívili tisícky milovníkov zlatého moku spolu so svojimi rodinami. Je naším želaním byť čo najbližšie našim priaznivcom a prinášať kvalitné pivo a dobrú zábavu," hovorí Hana Šimková, manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko. Zábava bola naozaj skvelá, pretože tanec a hudba v areáli pivovaru pokračovali do neskorých večerných hodín. "Z podujatia plánujeme vytvoriť tradíciu a po tohtoročnom úspechu sa už teraz tešíme na jeho druhý ročník," dodáva H. Šimková.
