Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

13. januára 2017

Informačno-poradenské centrum SP vybavilo vlani 48.115 požiadaviek



Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek ...



Zdieľať
Foto: Tablet.tv
Bratislava 13. januára (TASR) - Celkovo 480.115 požiadaviek občanov vybavilo v roku 2016 Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne. Z toho bolo 388.218 telefonických, 42.284 elektronických požiadaviek a 49.613 občanov v osobnom kontakte.


Celkový počet vzrástol oproti minulému roku o 40.558 vybavených požiadaviek. Okrem toho Sociálna poisťovňa denne vybaví niekoľko tisíc stránok na svojich 76 pobočkách a vysunutých pracoviskách. 

Snahou centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.

"Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý pracovný deň, ako prichádzajú." Uviedol Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia si v týchto okresoch opäť posvieti na vodičov
<< predchádzajúci článok
Expert na terorizmus Neumann bude v OBSE deradikalizovať islamistov