|  | 
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|  | ||||||
|  Piatok  31.10.2025 | Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
|  | ||||||
|  Meniny má Aurélia | Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
|  Úvodná strana |  Včera  Archív správ  Nastavenia |  |  Kontakt |  Inzercia | 
|  | 
08. apríla 2011
Pobočky Sociálnej poisťovne sú otvorené každý pracovný deň
Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) sú od začiatku apríla tohto roka svojim klientom k dispozícii každý pracovný deň v týždni. Poisťovňa ...
Zdieľať
 Foto: Ilustračné foto SITA/Tomáš BenedikovičBRATISLAVA 8. apríla (WEBNOVINY) - Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) sú od začiatku apríla tohto roka svojim klientom k dispozícii každý pracovný deň v týždni.
 Foto: Ilustračné foto SITA/Tomáš BenedikovičBRATISLAVA 8. apríla (WEBNOVINY) - Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) sú od začiatku apríla tohto roka svojim klientom k dispozícii každý pracovný deň v týždni. Poisťovňa tak zrušila pôvodný systém úradných hodín pre klientov, na základe ktorých bol štvrtok nestránkovým dňom.
Štvrtkový pracovný čas zamestnanci podľa Jany Hrabkovej z komunikačného odboru SP využívali na vybavovanie svojej agendy podľa pracovného zaradenia, na školenia, či porady.
"Od 1. apríla upravila Sociálna poisťovňa svoje vnútorné procesy tak, aby sa vybavovanie týchto povinností sústredilo do zostávajúceho pracovného času zamestnancov," skonštatovala Hrabková.
Klienti poisťovne tak majú od apríla zamestnancov pobočiek k dispozícii o 6 hodín týždenne viac. "Táto zmena vychádza z priorít nového vedenia Sociálnej poisťovne na rok 2011, ktorý je pre Sociálnu poisťovňu rokom reštrukturalizácie. V rámci nej nastavujeme procesy, ktoré povedú k zlepšeniu renomé inštitúcie a jej proklientskej orientácie, teda ústretovosti k našim klientom," dodala Hrabková.


 Regióny
 Regióny


 Mobilná verzia
 Mobilná verzia 
  
 

