Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

08. septembra 2008

Pozvánka na odbornú konferenciu „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“



Konferencia: Krízová komunikácia: kríza „praje“ nepripraveným Termín konania: 28. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou ...



Zdieľať
BRATISLAVA 8. septembra (WN/PR) - Konferencia: Krízová komunikácia: kríza „praje“ nepripraveným Termín konania: 28. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Kríza len málokedy príde nečakane a bez ohlásenia. Väčšinou ju pred vypuknutím sprevádzajú rôzne signály, ktoré ju avizujú. Preto prekvapí najmä nepripravených. Predchádzanie krízovým situáciám a elimináciu už existujúcej krízy rieši krízový manažment, ktorého súčasťou je krízová komunikácia. Identifikácia krízových momentov, možných zdrojov krízy, krízový manuál a vhodné komunikačné nástroje sú len niektorými z krokov, ktoré je potrebné prijať. Každá kríza je špecifická, má rôzny vývoj, trvanie, zasahuje rôzne cieľové skupiny a na jej elimináciu je potrebné zvoliť na telo ušité procesy a komunikačné nástroje. Cieľom konferencie je otvoriť tému krízovej komunikácie a priniesť viacero pohľadov ako k nej pristupovať. Prostredníctvom domácich a zahraničných profesionálnych a skúsených spíkrov, vytvorí konferencia priestor pre vzájomnú výmenu názorov, prezentáciu postojov a skúseností odborníkov v oblasti krízovej komunikácie. Konferencia otvorí otázky využívania rôznych komunikačných nástrojov a manažérskych prístupov v jednotlivých fázach krízy a zameria sa nielen na komunikáciu smerom k médiám a externej verejnosti, ale aj smerom dovnútra firmy – voči zamestnancom. Počas štyroch blokov vytvorí konferencia priestor na diskusiu zástupcov médií, firiem a PR agentúr a zároveň na prezentáciu konkrétnych prípadových štúdií a príkladov riešenia rôznych krízových situácií firiem z rôznych oblastí podnikania. Konferencia vytvorí priestor a odpovie na témy a otázky: 1. Kríza? Čo to je? /Príčiny vzniku krízy, vyhodnotenie aktuálnej situácie – ide o krízu alebo nie?; zadefinovanie problému/ 2. A čo teraz? /Ako sa správať v čase krízy? Aké sú priority a aké kroky prijať ako prvé?/ 3. Nám sa to predsa nemôže stať, my sme pripravení na všetko... /Je možné pripraviť sa na krízu? Existujú všeobecne platné pravidlá správania sa v kríze?/ 4. Len žiadnu paniku...máme manuál krízovej komunikácie! /Krízový manuál – liek alebo nezmysel?/ 5. Dobrá rada býva drahá! /Ako zostaviť krízový tím? Pomôže nezávislý externý odborník?Osloviť PR agentúru alebo PR poradcu?/ 6. Ísť s bubnom na zajace? /Na koho v kríze komunikovať? Ako správne určiť cieľové skupiny? Ako a aké komunikačné posolstvá nastaviť?/ 7. Kto pôjde s kožou na trh (a nie len mediálny)? /Kto bude vystupovať za spoločnosť? Akú úlohu zohráva v kríze manažment, PR oddelenie a externý poradca?/ 8. Novinári – už len tí tu chýbali! /Médiá v čase krízy – úhlavní nepriatelia alebo partneri pri riešení problému? Ako sa k nim správať?/ 9. A čo povieme doma? /Aký prístup zvoliť k zamestnancom, k rodine? Môžu pomôcť v čase krízy?/ 10. Je v čase krízy mlčanie zlatom? /Aké sú základné pravidlá komunikácie v kríze? Ktoré komunikačné nástroje sú najefektívnejšie v kríze?/ 11. Konečne je po tom! /Ako sa z krízy poučiť? Je možné krízam predchádzať?/ Predbežný program konferencie: 08.00 – 08.40 registrácia / ranná káva 08.40 – 08.45 otvorenie konferencie a úvod 08.45 – 10.10 I. blok – diskusný panel 10.10 – 10.25 coffee break 10.25 – 11.55 II. blok – case stadies 11.55 – 13.15 obed 13.15 – 14.45 III. – case studies 14.45 – 15.00 coffee break 15.00 – 16.30 IV. blok – case studies 16.30 – 16.45 záver Presný program konferencie a workshopu, ako aj mená spíkrov s témami prezentácií budú spresnené a komunikované v ďalšej vlne komunikácie koncom septembra 2008. Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA: ako jej predchádzať, ako sa na ňu pripraviť a ako ju zvládnuť. Termín konania: 29. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Výška účastníckeho poplatku: - konferencia: 1 osoba 7 999 Sk + DPH = 9 519 Sk (315,97 EUR) 2 a viac osôb 7 499 Sk + DPH = 8 924 Sk (296,22 EUR) - workshop: 1 osoba 10 999 Sk + DPH = 13 089 Sk (434,48 EUR) 2 a viac osôb 9 999 Sk + DPH = 11 899 Sk (394,97 EUR) - konferencia a workshop: 1 osoba 18 499 Sk + DPH = 22 014 Sk (730,73 EUR) 2 a viac osôb 17 499 Sk + DPH = 20 824 Sk (691,23 EUR) ONLINE ZÁVÄZNÁ PRIHLÁŠKA NA KONFERENCIU A WORKSHOP nájdete na: http://www.1stclass.sk/?IDe=14238 Záväznú prihlášku prosíme vyplniť on-line najneskôr do 17. októbra 2008 alebo zaslať na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Blagoevova 8, 851 04, Bratislava. Po prijatí Záväznej prihlášky Vám bude zaslané na Vami udanú mailovú adresu potvrdenie o registrácia a následne Vám bude zaslaná na adresu vašej spoločnosti faktúra. Účastnícky poplatok prosím uhradiť v dátume splatnosti faktúry. Členovia APRSR majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Členovia Asociácie hovorcov Slovenska majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil MINI s plnou nádržou na víkend. Storno poplatky: 50% účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 8 dní pred konaním konferencie a workshopu. 100 % účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 3 dni pred konaním konferencie a workshopu. Informácie: Ing. Katarína Stupková 00421 903 281 269 konferencia@1stclass.sk www.1stclass.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bola to hrozné, hovorí pani Štefánia
<< predchádzajúci článok
Dr. Stephen R. Covey naživo v októbri v Prahe