Príznaky následkov chemického útoku vykazuje 500 sýrskych pacientov
Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP"WHO žiada okamžitý neobmedzený prístup do tejto oblasti, aby poskytla starostlivosť postihnutým osobám," vyhlásil námestník generálneho riaditeľa WHO pre krízové situácie Peter Salama.
WHO v stanovisku prinesenom agentúrou DPA upozorňuje, že u osôb vystavených tomuto útoku sa vyskytli najmä príznaky vážneho podráždenia slizníc, zlyhania dýchania a narušenia centrálneho nervového systému.
S tvrdením, že v meste Dúmá v oblasti východný Ghúta pri Damasku došlo v noci na nedeľu k chemickému útoku, prišli v nedeľu sýrski aktivisti, záchranári a zdravotníci. Zväz sýrskych záchranárskych organizácií (UOSSM) uviedol dokonca bilanciu až vyše 100 mŕtvych.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Prečítajte si tiež
- Predsedníčka EK počas návštevy Montrealu dostala milý darček. Dres Slafkovského ju mimoriadne potešil – VIDEO
- Zlodeji medi zapríčinili výbuch plynu, ktorý zabil šesť ľudí vrátane tehotnej ženy – FOTO
- V Kyjeve začali s výstavbou núdzových mostných prepojení cez rieky vrátane Dnipro
- Matovičovo hnutie si výrazne polepšilo. V novom prieskume predbehlo aj viaceré parlamentné strany
- Ukrajina obnovila útoky na ruské rafinérie, zasiahla štyri energetické závody