Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Slovenský Pygmalios vstupuje na rakúsky trh



Technologická firma Pygmalios oficiálne vstúpila na rakúsky trh. Zástupcovia spoločnosti sa zúčastnili na prestížnom odbornom podujatí LOC Retail Innovation Congress 2017, kde prezentovali ...



Zdieľať
thinkstockphotos 638426032 640x420 BRATISLAVA 7. júla 2017 (WBN/PR) - Technologická firma Pygmalios oficiálne vstúpila na rakúsky trh. Zástupcovia spoločnosti sa zúčastnili na prestížnom odbornom podujatí LOC Retail Innovation Congress 2017, kde prezentovali prvú reálnu inštaláciu in-store monitoringu v obchodnej zóne Parndorf. Rakúski a nemeckí retaileri prejavili o technológie a analytiku veľký záujem.


Pygmalios sa stal partnerom spoločnosti LOC Place, ktorá sa zaoberá digitalizáciou fyzických obchodných priestorov. Združuje spoločnosti špecializujúce sa na indoor lokalizáciu, teda monitoringom pohybu v uzatvorených priestoroch. V rôznych nákupných centrách, outletoch a zónach, akou je napríklad Parndorf, realizujú funkčné ukážkové inštalácie technológií, ktoré si prípadní záujemci o ne môžu pozrieť naživo. LOC Place svojím spôsobom testuje technológie tak, aby klientom – retailerom ponúkla presne tie, ktoré sú vhodné pre daný sektor maloobchodu. Z pohľadu komplexnosti a použitých technológií má Pygmalios medzi partnermi LOC Place exkluzivitu pre retail. Môže sa tiež pochváliť prvou živou inštaláciou v Rakúsku v dizajnovej vinotéke Leo Hillinger (Weingut Hillinger Shop). Leo Hillinger je špičkové vinárstvo, ktoré ma vlastnú sieť niekoľkých vinoték v Rakúsku a Nemecku.

LOC Place sa zaoberá aj organizáciou odborných podujatí a seminárov. Na nedávnom LOC Retail Innovation Congress 2017 sa zúčastnilo viac ako 80 špičiek nemeckého a rakúskeho retailu a súvisiacich služieb. Konferencia bola rozdelená do dvoch blokov. V prvom, teoretickom, prebehli prednášky a v ďalšom, praktickom bloku, skupiny záujemcov navštívili konkrétne prevádzky s inštaláciami. „Z rozhovorov s potenciálnymi klientmi vyplynulo, že považujú za potrebné implementovať technológie pokročilej in-store analytiky a zberu dát. V ostrom konkurenčnom prostredí kamenných prevádzok a e-commerce si uvedomujú reálny prínos merania a analýzy dát. Mnohí na konferenciu prišli vybrať konkrétne riešenia,“ uviedol Milan Novota, generálny manažér firmy Pygmalios, s.r.o., ktorý počas Retail Innovation Congress 2017 prezentoval skúsenosti s monitoringom fyzického pohybu návštevníkov a meraním kľúčových dát.

Partnerstvo s LOC Place a účasť na konferencii vytvorili základ pre spoluprácu s veľkými hráčmi. O technológie a analytiku vyvinuté na Slovensku prejavili vážny záujem nadnárodné siete s módou, tovarom pre domácich majstrov aj reťazce s prevahou predaja potravín. Pygmalios tak spravil prvé kroky pri expanzii na nemecky hovoriace trhy.


Zdroj: Webnoviny.sk - Slovenský Pygmalios vstupuje na rakúsky trh © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kanada vyplatila bývalému zajatcovi z Guantánama milióny dolárov
<< predchádzajúci článok
Neziskovky dostali tento rok z daní už viac ako 31 miliónov eur