Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. júla 2010

Turisti radi posielajú pohľadnice s námetmi miest



Počas letných mesiacov je stále obľúbené posielanie pohľadníc ako pozdravov z výletov a dovoleniek na Slovensku. Slovenská pošta predá počas sezóny približne 50 000 kusov regionálnych pohľadníc, ...



Zdieľať
slovenska posta logo BRATISLAVA 2. júla (WBN/PR) - Počas letných mesiacov je stále obľúbené posielanie pohľadníc ako pozdravov z výletov a dovoleniek na Slovensku. Slovenská pošta predá počas sezóny približne 50 000 kusov regionálnych pohľadníc, ktoré putujú do schránok na Slovensku, ale aj do zahraničia. Až 1/3 z nich si ľudia nechajú na pamiatku ako spomienku na miesto, ktoré navštívili.


„Slovenská pošta ponúka najkomplexnejší výber z miestnych pohľadníc. Sú dostupné na každej pobočke a ich cena začína už od 0,14 €. Najviac majú ľudia záujem o pohľadnice väčších miest (Bratislavy, či Košíc), ale aj kúpeľných miest a z regiónov Nízkych a Vysokých Tatier, Liptova a Oravy,“ uviedla Miriam Ďurčová z POSTshop-u Slovenskej pošty.

Vizuály pohľadníc sú priebežne aktualizované podľa zmien vzhľadu prostredia, alebo prípadne so vznikom nových atrakcií, napríklad aquaparkov alebo nových zaujímavých budov. Miestne pohľadnice obľubujú tak zahraniční, ako aj slovenskí turisti.

Slovenská pošta v rámci Slovenska doručuje zásielky 2. triedy, medzi ktoré spravidla patria aj pohľadnice, adresátovi na druhý pracovný deň po dni podania. Pohľadnicu možno podať aj ako zásielku 1. triedy, vtedy je doručená už nasledujúci deň po dni podania.


___________________
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V 25. týždni bol vývoj cien pohonných látok rôzny
<< predchádzajúci článok
EÚ vydá na propagáciu potravín 30 mil. eur