Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

V nákupnom centre Slnečnice Market pribudne lokálny Trch



V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice ...



Zdieľať
Foto: Cresco Group
Bratislava 6. apríla (OTS) - V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.


Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer v novembri minulého roka. Vo štvrtok 12. apríla 2018 brány otvorí aj tržnica s názvom Trch. Otvorených bude väčšina prevádzok trhovníkov aj gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.

„Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek, ako je BILLA, JYSK či 101 Drogerie, doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri kvalitnej káve či chutnom jedle s rodinou alebo susedmi,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.

Názov tržnice je Trch. – foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite – skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť.

Vo farmárskej tržnici si môžu návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Vaša Špajza, Culka Fruit či Dobré syry. K dispozícii budú návštevníkom aj zaujímavé a kvalitné gastro prevádzky ako KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, NAAM Thai Food či EDO-KIN.

Svoj prvý spoločný koncept vytvorí v Trch.u aj sieť kaviarní KafeHaus Barzzuz a predajňa vlastných domácich koláčov Fertucha. ,,Pre návštevníkov Slnečnice Marketu otvoríme kaviareň KafeHaus, kde budeme ponúkať aj našu gurmánsku kávu Barzzuz praženú na Slovensku spolu s domácimi koláčmi z pekárne Fertuchy. Naši zákazníci sú ochotní pricestovať autom za našou ponukou, na ktorú sú zvyknutí z iných prevádzok. Preto je pre nás dôležitá dostupnosť a možnosť parkovania. Ľudia si u nás radi vychutnávajú kvalitnú kávu s čerstvým koláčom. Veríme, že náš marketový koncept spojenia dvoch značiek Kafehaus a Fertucha si obľúbia aj obyvatelia Slnečníc a okolia. Ak sa náš spoločný koncept osvedčí, zvážime jeho rozšírenie aj do iných lokalít,“ uviedol Michal Štefanovič, spolumajiteľ KafeHausu a Barzzuzu.

Frekventovaná lokalita, ľahká dostupnosť aj blízkosť Petržalky rozhodli o otvorení prevádzky v Slnečnice Markete pre známu značku sushi EDO-KIN. „Už dlho sme uvažovali nad lokalitou v Petržalke alebo v jej blízkosti, aj preto sme sa rozhodli pre Slnečnice Market. V samotnom projekte Slnečníc, ktorý neustále rastie, vidím veľký potenciál pre náš nový koncept EDO-KIN Wok,“ prezradil Karol Gálik, konateľ spoločnosti EDO-KIN sushi z Bratislavy, ktorá má vyše 40 zamestnancov. EDO-KIN Wok ponúkne zákazníkom okrem čerstvého baleného sushi aj teplé jedlá pripravené rýchlejšie ako v reštauráciách. „Chceme ľuďom ukázať, že aj v takzvaných fastfoodoch sa môžu najesť na úrovni a kvalitne za primeranú cenu a dokonca tak, aby mal zákazník z jedla aj zážitok,“ dodal Karol Gálik.

Nákupné centrum Slnečnice Market:
• Predajne: BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, PEPCO, 101 Drogerie, SUPER ZOO, GG tabak a lekáreň GREEN PHARMA.
• 195 parkovacích miest pre zákazníkov, 2 hodiny parkovania zadarmo, pri parkovaní nad 2 hodiny je platba možná kartou.
• Otváracie hodiny: pondelok až nedeľa 9.00 – 20.00 hod., BILLA: pondelok – sobota 7:00 – 21:00 hod., nedeľa 8:00 – 20:00 h, gastro zóna: pondelok až nedeľa 11.00 – 21.00 hod., tržnica: pondelok až piatok 9.00 až 19.00 hod., sobota: 9.00 – 17.00 hod., nedeľa zatvorené.
• V centre bude celkovo vyše 30 obchodov, lokálnych gastro prevádzok, špecializovaných predajní a predajných miest malých farmárov na ploche vyše 8 300 m2.
• Návštevníci môžu využiť bankomaty od Slovenskej sporiteľne a Tatra banky.
• V blízkej budúcnosti bude súčasťou Slnečnice Marketu aj rodinné športové centrum LEON a centrum LEON Jungle Park.

Aké prevádzky budú v novootvorenej časti Trch.:

Tržnica:
• Trhovníci – pultový predaj čerstvého ovocia a zeleniny
• Vaša Špajza – Poctivé potraviny – farmárske potraviny
• Víno Hruška – predaj vína
• Village Farm – produkty z vlastného chovu
• Culka Fruit – ovocie a zelenina
• Davídkovo koření – koreniny
• Dobré syry – syry a mliečne výrobky, potraviny bez obalu
• Sun flowers – kvetinárstvo

Gastro zóna:
• Brew bar Cafe – kaviareň, predajňa výberovej kávy
• Mníchovské Bistro – rýchle občerstvenie
• I Love Pasta – pasta & risotto
• Tel Aviv – hummus & falafel
• EDO-KIN sushi – panázijská kuchyňa
• NoBell Craft Beer – remeselné pivo & pivotéka & street food
• Food 2.0 – Healthy Fastfood – pre všetky dietetické preferencie
• Perzská chuť – perzská kuchyňa
• KEBAB/Pide – turecké špeciality
• NAAM Thai Food – thajská kuchyňa a potraviny
• KafeHaus, Fertucha – kaviareň a pekáreň
• Teriyaki & Fresh


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Matečná zorganizuje veľké stretnutie s farmármi na východe SR
<< predchádzajúci článok
Nemeckí farmári sa obávajú dôsledkov sporu USA a Číny na agrosektor