Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. augusta 2010

MasterCard Europe hlási veľmi dobré výsledky za 2. štvrťrok 2010


Tagy: MasterCard

Spoločnosť MasterCard Europe oznámila európske prevádzkové výsledky za druhý štvrťrok tohto roku.



Zdieľať
V európskom regióne vykázala spoločnosť medziročné zvýšenie hrubého dolárového objemu o 13,6 %, rast objemu nákupov o 13,2 %, zvýšenie počtu nákupných transakcií o 13,7 % a nárast počtu hotovostných transakcií o 12,0 %.
 
Tento rok sa pre MasterCard Europe vyvíja dobre, s priaznivou dynamikou v oblastiach kreditných, debetných a predplatených kariet, ktoré sú naďalej základom nášho tunajšieho úspechu. Náš prístup k inováciám sa stretáva u našich zákazníkov s pozitívnym ohlasom. Do rúk držiteľov kariet po celej Európe prichádzajú karty s programami, ktoré sú stále rôznorodejšie a progresívnejšie a lepšie zodpovedajú ich požiadavkám. Vďaka aktívnemu prístupu sme ako prví prišli s novými programami, napríklad s novými kartami s displejom, ktoré ponúkajú doposiaľ nevídané výhody a funkcie,“ uviedolJavier Perez, prezident spoločnosti MasterCard Europe.
 
V období od 1. apríla do 30. júna 2010 uskutočnili európski držitelia kariet prostredníctvom kariet značky MasterCard viac ako 1,9 miliardy nákupných transakcií, vrátane transakcií cez Internet.
 
K 30. júnu 2010 vydali európske finančné inštitúcie, ktoré sú klientmi asociácie MasterCard, celkovo 203 miliónov kariet MasterCard (bez značiek Maestro a Cirrus), čo predstavuje nárast o 4,0 % oproti rovnakému štvrťroku v roku 2009. K tomu istému dátumu mohli európski držitelia kariet svoje karty MasterCard využívať na 8,9 milióna akceptačných miest v tomto regióne a na 30,2 milióna akceptačných miest po celom svete.
 
Značka Maestro sa objavila na 302 miliónoch kariet. Spotrebitelia teraz môžu so svojimi kartami Maestro nakupovať priamo u 7,3 milióna obchodníkov v Európe a u 12,6 milióna obchodníkov na celom svete.
 
„Európania môžu na letnej dovolenke používať svoje karty MasterCard a Maestro u väčšieho počtu obchodníkov a vo väčšom množstve rôznych spôsobov ako  doposiaľ: od taxislužby, cez mýtne a on-line hľadanie najvhodnejších last-minute nákupov, až po užívanie si dlho plánovanej cesty, pri čom vďaka rýchlosti, pohodlnosti a bezpečnosti získavajú väčšiu hodnotu ako predtým,“ dodal Javier Perez.
 
Najvýznamnejšia udalosť v regióne
V nedávno ukončenom štvrťroku dosiahla spoločnosť MasterCard Europe rad významných obchodných úspechov:
 
Upevnenie vedúceho postavenia v oblasti kreditných, debetných a predplatených kariet
Hneď v prvý deň druhého štvrťroku uskutočnila spoločnosť MasterCard Europe významné zmeny produktových požiadaviek a pravidiel pre karty Maestro v snahe umožniť on-line platby kartou Maestro a naplniť požiadavku spotrebiteľov, aby táto debetná karta bola na Internete bezpečne a efektívne akceptovaná.
 
V oblasti kreditných kariet potvrdili nové kartové programy, ako napríklad ‚She Card‘ v Turecku, rastúci dopyt po prispôsobených programoch s bohatou ponukou výhod. Tento program určený ženám prináša exkluzívne výhody u mnohých obchodníkov i atraktívny dizajn – karta pôsobí, ako by bola posiata diamantmi.
 
V komerčnom sektore boli na trhoch ako Francúzsko alebo Holandsko uvedené špeciálne ponuky, napríklad ‚profesionálne‘ karty.
 
Inovácie prinášajú pohodlie a kontrolu spotrebiteľom v celej Európe
V júni sa Turecká ekonomická banka TEB stala prvým vydavateľom na svete, ktorý predstavil kartu s displejom, a to pre tureckých spotrebiteľov so značkou Maestro. Karta vyzerá rovnako ako bežná kreditná alebo debetná karta, ale jej súčasťami sú miniatúrny displej a tlačidlá, s pomocou ktorých si môže držiteľ karty prehliadať rôzne číselné a textové informácie, ako napríklad dynamický kód, zostatok na účte alebo limit platobnej karty. Britská stavebná sporiteľňa Newcastle Building Society ako prvá zavádza v druhej polovici tohto roku skúšobnú prevádzku funkcie zobrazenia účtovného zostatku na displeji karty.
 
Turecko je tiež dejiskom jedného z prvých programov mobilných platieb NFC, v ktorom môžu spotrebitelia pripojením SIM karty k anténe premeniť svoje mobilné telefóny na prístroje pre platby typu NFC (Beavertail NFC). Bez toho aby museli svoje telefóny meniť, môžu už dnes užívatelia v Turecku používať takmer tridsať tisíc terminálov ‚tap&go‘ (a 245 000 terminálov vo svete) na platby za dopravu, vstupenky na futbal alebo do divadla a za rýchle občerstvenie.

Tagy: MasterCard
   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Medzinárodný comeback obuvníckej značky Novesta
<< predchádzajúci článok
Bardejovské Kúpele ponúkajú akcie