Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

03. decembra 2008

NAY Elektrodom expanduje do Českej republiky



NAY Elektrodom, najväčší maloobchodný reťazec spotrebnej elektroniky na Slovensku, expanduje na 10 výročie vzniku prvej predajne NAY Elektrodom do Českej republiky. NAY Elektrodom sa tak stáva ďalšou ...



Zdieľať
BRATISLAVA 3. decembra (WN/PR) - NAY Elektrodom, najväčší maloobchodný reťazec spotrebnej elektroniky na Slovensku, expanduje na 10 výročie vzniku prvej predajne NAY Elektrodom do Českej republiky. NAY Elektrodom sa tak stáva ďalšou úspešnou slovenskou značkou, ktorá expanduje na zahraničný trh. Ako prvé otvára na Morave dve predajne v Třebíči a Olomouci. Českých zákazníkov plánuje osloviť svojím ústretovým prístupom k zákazníkovi a širokou ponukou tovaru. Ako prvá bude v piatok 5.12. otvorená predajňa NAY Elektrodom v Třebíči. Bude sa nachádzať v novom obchodnom centre Stop Shop. Predajňa s rozlohou 1000m2 predajnej plochy bude zamestnávať 28 zamestnancov. Hneď na druhý deň v sobotu 6.12. bude otvorený NAY Elektrodom v Olomouci - Hodolanoch na Holickej ulici. Predajňa má rozlohu 1700 m2 a bude zamestnávať 41 zamestnancov. „Dôvodom na expanziu do Českej republiky je fakt, že máme vybudovaný maloobchodný koncept,ktorý výborne funguje na slovenskom trhu. Keďže na českom trhu nemá žiadna zo sietí predajní spotrebnej elektroniky dominantné postavenie nám dáva veľkú šancu stať sa jedným z najvýznamnejších hráčov aj na českom trhu,“ povedal Ján Tomáš, podpredseda predstavenstva spoločnosti NAY a.s. Spoločnosť NAY ponúkne českému zákazníkovi svoju filozofiou predaja, tak ako ju už 17 rokov pod značkou Nay a 10 pod značkou NAY Elektrodom poznajú slovenský zákazníci, a vďaka ktorej je dnes jednoznačným číslom 1 na slovenskom trhu s vyše 25% podielom. Krédom spoločnosti je všetko podriadiť spokojnosti zákazníka a hlavnými hodnotami sú šírka sortimentu, špičkové poradenstvo a množstvo funkčných služieb bez skrytých „ale“. „Veríme, že náš jedinečný prístup k zákazníkovi, ktorý nám priniesol do vernostného klubu NAY Extra klubu 430 tisíc spokojných členov a ktorý sa každý mesiac rozširuje o tisícky ďalších, osloví aj moravských zákazníkov,“ povedal Ing. Ján Tomáš, podpredseda Predstavenstva spoločnosti NAY, a.s. NAY Extra klub plánuje spoločnosť prevádzkovať aj v Českej republike. Klub zaručuje každému členovi zľavy od 3 až 10% z každého nákupu, pričom jedinou podmienkou na zisk výhod bude jeden nákup vo výške 5000 Kč. Jedným z rozhodujúcich kritérií spokojnosti zákazníka je šírka ponúkaného sortimentu, ktorá je v predajniach NAY Elektrodom takmer dvakrát väčšia ako u konkurencie (zdroj United Consultants). Súčasťou portfólia sú pritom aj technologické novinky, ktoré sú na rozdiel od iných predajcov, zaradené do ponuky hneď ako sú dostupné. Oproti existujúcemu trhu sa reťazec plánuje odlíšiť aj usporiadaním predajní, tiež v prospech zákazníka. Sortiment bude prehľadne a logicky umiestnený, bez zbytočného hluku a svetelných efektov a predajne čisté, svetlé a prehľadné. „Nesnažíme sa zákazníka dezorientovať a nútiť ho, aby prešiel celým labyrintom regálov. U nás má možnosť ihneď zamieriť do ľubovoľnej sekcie,“ povedal Emil Huraj, riaditeľ marketingu. NAY Elektrodom ponúkne aj väčšinu služieb, ktoré ponúka na Slovensku a ponuku služieb plánuje do budúcna rozširovať. „Vďaka našej sile a objemu nákupu, ktorý počas roka realizujeme, vieme ponúknuť našim zákazníkom často výhodnejšie ceny ako iní, preto aj v Českej republike budeme ponúkať Garanciu najnižšej ceny, “ uviedol Ing. Ján Tomáš. Okrem garancie nižšej ceny, ktorá bude rovnako ako na Slovensku platiť aj na akciové ceny konkurencie, bude v portfóliu služieb odvoz zadarmo, výmena tovaru a mnohé ďalšie. Rovnako aj reklamačné procesy by mali byť zjednodušené pre pohodlie zákazníka, keď predajňa preberie väčšinu reklamačného procesu na svoje plecia. „Naša stratégia bude v Českej republike veľmi podobná ako tu. Nesnažíme sa, aby zákazník urobil len nákup, ale aby urobil z jeho pohľadu najmä dobrý nákup. Vynakladáme veľké prostriedky na to, aby naši predajcovia boli špecialistami, ktorí vedia zákazníka vypočuť a ponúknuť mu produkt na mieru. Veríme, že takýto prístup osloví zákazníkov aj v Českej republike,“ uviedol Emil Huraj. NAY Elektrodom plánuje postupne v priebehu nasledujúceho obdobia otvoriť aj ďalšie predajne a postupne vybudovať sieť, ktorá pokryje, podobne ako na Slovensku, celú Českú republiku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vláda nepreviedla majetok na obce, lebo platí nový zákon
<< predchádzajúci článok
SNS rešpektujem, tvrdí Fico