![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Nedeľa 2.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Dnes je Pamiatka zosnulých
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. januára 2008
Nepodceňujte kvalitu elektronickej ročnej správy
So vzrastajúcou úlohou internetu väčšina obchodných spoločností publikuje svoje ročné správy aj online. Nie každý si však uvedomuje rozdiely tohto použitia v porovnaní s tlačenou ...
Zdieľať
Štandardná tlačená verzia ročnej správy je dobre známym nástrojom firiem na prezentáciu svojich výsledkov. V dnešnej dobe internetu sa ale mnohí obchodní partneri, akcionári a potenciálni investori rýchlejšie a jednoduchšie dostanú k jej elektronickej verzii. Firmy by teda nemali zabúdať na jej špecifické vlastnosti.
Práve pridanej hodnote elektronických ročných správ sa bude venovať jedna časť odborného seminára, ktorý sa uskutoční 30. januára v Bratislave. Cieľom seminára je reagovať na výsledky súťaže Najlepšia ročná správa, ktorej 8. ročník prebehol v novembri minulého roku.
Jednou z výhod elektronickej ročnej správy by mala byť lepšia prehľadnosť. „K tomu sa využívajú záložky, ale aj hypertextové prepojenie, či krížové odkazy“, hodnotí Milan Debnár z týždenníka Trend, lektor časti seminára o elektronických ročných správach. Tie umožňujú rýchlu orientáciu v texte, či vyhľadávanie podľa kľúčových slov, a tak zefektívňujú pochopenie obsahu. Naopak vysokokvalitné fotografie a prepracovaná grafika tu veľmi uplatnenie nenájdu. „Keďže takmer vždy ide o zrkadlovú podobu papierovej verzie ročnej správy, niektoré grafické prvky pôsobia na monitore rušivo. Ide o príliš veľa ilustračných obrázkov, rovnako ako o prázdne jednofarebné strany, ktoré nemajú v elektronickej publikácii miesto“, dodáva Bednár.
Ďalšími témami odborných prednášok je časť o požiadavkách pre optimálne informovanie zainteresovaných strán (František Okruhlica, Ekonomická univerzita v Bratislave), finančná komunikačná stratégia spoločností (lektor Ľuboš Vančo, KPMG Slovensko) a zvýšenie kvality kvalitu užívateľského zážitku pri webových prezentáciách (lektor Ľubomíra Gabrielová, Capgemini Slovensko). Všetci záujemcovia sú vítaní.
Základné informácie:
Termíny seminárov: 30.1.2008 – podnikateľské subjekty, 7.2.2008 – neziskové organizácie
Pre účastníkov súťaže v roku 2007 a neziskové organizácie je vstup voľný.
Program podujatia a prihláška: www.RocnaSprava.sk
V prípade ďalších informácií a doplňujúcich otázok kontaktujte koordinátora prostredníctvom uvedenej internetovej stránky súťaže.
Organizátor: INEKO, SK-media, týždenník Trend. Odborný garant: Amrop Hever, Capgemini Slovensko, KPMG Slovensko. Reklamný partner súťaže: Slovenské elektrárne, Enel. Mediálni partneri: Hospodárske noviny, spravodajská agentúra SITA
