Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

27. júla 2009

Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok



Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok. Bronzovú pozíciu získala naraz v dvoch kategóriách. Prvá sa týka doručovania medzinárodných listov 1. triedy a ...



Zdieľať
BRATISLAVA 27. júla (WN/PR) - Slovenská pošta je tretím najlepším doručovateľom medzinárodných zásielok. Bronzovú pozíciu získala naraz v dvoch kategóriách. Prvá sa týka doručovania medzinárodných listov 1. triedy a sledovaných bolo 26 európskych krajín. V druhej kategórii išlo o hodnotenie doručovania obchodných balíkov medzinárodného styku. V tomto prípade bolo sledovaných 22 krajín z Európy a USA. Vyplýva to z nezávislého hodnotenia Medzinárodnej spoločnosti pre poštu (The International Post Corporation) za mesiac jún.


„Za výborné medzinárodné umiestnenie chcem v prvom rade poďakovať všetkým našim zamestnancom. Dosiahnuté výsledky odzrkadľujú dlhodobý zámer Slovenskej pošty zlepšovať kvalitu našich služieb a zvyšovať spokojnosť zákazníkov. Tento pozitívny trend budeme naďalej posilňovať,“ komentuje výsledky hodnotenia Ing. Libor Chrást, generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a. s.

Podľa výsledkov hodnotenia 96,4 % medzinárodných listov 1. triedy bolo doručených na druhý deň po príchode na Slovensko. Obchodné balíky medzinárodného styku, t.j. expresné zásielky určené na rýchle zaslanie tovaru obchodného charakteru, doručila pošta v 96,9 % na druhý deň po príchode na Slovensko.

Systém nezávislého hodnotenia poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994 s cieľom prispieť k zlepšovaniu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom. Slovenská pošta sa stala jeho súčasťou v roku 2005.

O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001 a STN EN ISO 14001:2005.

Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vyšetrovanie stáčania tachometrov voj. policajtmi končí
<< predchádzajúci článok
V Sima de los Huesos objavili úlomky novej lebky