Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

01. júla 2009

Slovenská pošta spúšťa unikátny projekt zákazníckeho diskusného fóra



Poštafórum je unikátny projekt Slovenskej pošty zameraný na priamu komunikáciu so zákazníkom na webstránke spoločnosti. Diskusné fórum www.postaforum.sk, ktoré sa má stať asistentom a poradcom pre ...



Zdieľať
BRATISLAVA 1. júla (WN/PR) - Poštafórum je unikátny projekt Slovenskej pošty zameraný na priamu komunikáciu so zákazníkom na webstránke spoločnosti. Diskusné fórum www.postaforum.sk, ktoré sa má stať asistentom a poradcom pre klientov pošty, je podľa nášho názoru najlepším existujúcim nástrojom na komunikáciu s komunitou mladých a ekonomicky produktívnych zákazníkov. Zriadenie Poštafóra Slovenská pošta vníma ako ďalší významný krok na ceste k prozákaznícky orientovanej spoločnosti. Slovenská pošta sa tak zaraďuje do elitného klubu firiem, ktoré na svojich stránkach bez zábran diskutujú so zákazníkmi o problémoch, ale aj pozitívach svojich služieb.


Prostredníctvom Poštafóra môžu zákazníci diskutovať, pýtať sa, vyjadrovať svoje pozitívne i negatívne skúsenosti. „Slovenskej pošte skutočne záleží na každom zákazníkovi, a preto ho pozývame na vlastnú pôdu, aby sme s každým jedným konštruktívne diskutovali o podnetoch a problémoch,“ hovorí PR manažér Slovenskej pošty Juraj Danielis.

Odpovede na otázky a pripomienky klientov bude operatívne sprostredkovávať špeciálny tím operátorov, ktorý je poverený aj zbieraním dát priamo od kompetentných pracovníkov na jednotlivých úsekoch Slovenskej pošty.

Operátori diskusného fóra budú klientom k dispozícii každý pracovný deň od ôsmej hodiny ráno do polnoci. Každú novú otázku operátor okamžite zaregistruje. Ak má k dispozícii odpoveď vo svojej databáze, zverejní ju. Ak pôjde o špecifickú otázku, začne ju hneď zisťovať od odborných manažérov Slovenskej pošty, pričom používateľa hneď informuje, že otázku prijal. „Budú nás zaujímať všetky názory a výstupy z fóra, ktoré využijeme na vyhodnocovanie problémových bodov tak, aby sme mohli ďalej zlepšovať naše služby,“ hovorí Juraj Danielis.

Neskôr k Poštafóru pribudne ďalšia atraktívna funkcia – interaktívna mapka slovenských pôšt, kde budú klienti môcť otvorene diskutovať aj o zážitkoch z konkrétnej pobočky. Aj napriek tomu, že pripomienky nemajú štatút oficiálnej reklamácie, ani sťažnosti, sú rýchlejšie a môžu sa stať dobrým podkladom na riešenie problému na pošte.

Slovenská pošta chce prostredníctvom nového projektu osloviť klientov, ktorí využívajú internet ako neoddeliteľnú súčasť svojho pracovného či súkromného života. Zvlášť sa chce orientovať na komunitu mladých produktívnych ľudí. „Poštafórum považujem za moderný nástroj online marketingu, ktorý by mal prispieť k zlepšeniu všetkých komunikačných procesov. Verím, že prispeje aj k ďalšiemu budovaniu dobrého imidžu Slovenskej pošty ako modernej a pružnej spoločnosti,“ dodáva PR manažér pošty Juraj Danielis.

O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.

Viac informácií poskytne odbor komunikácie:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
E-mail: danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Podľa lekárov haváriu airbusu prežilo ešte jedno dieťa
<< predchádzajúci článok
Medzi 41 novými profesormi aj režisér Juraj Nvota