Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

26. apríla 2019

Televízia Markíza pripravila mobilizačnú kampaň k eurovoľbám



Európsky parlament, ilustračné foto.



Zdieľať
Európsky parlament, ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 26. apríla (TASR) - Televízia Markíza pripravila sériu spotov, v ktorých známe moderátorské a herecké osobnosti vyzývajú divákov k účasti na voľbách do Európskeho parlamentu a hovoria o svojich vlastných motiváciách, prečo určite pristúpia k volebným urnám.


"Cieľom je podporiť volebnú účasť a motivovať Slovákov, aby nepodceňovali význam týchto volieb," povedal generálny riaditeľ skupiny Markíza Matthias Settele.

Téme eurovolieb sa bude TV Markíza priebežne venovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách a na sobotu 25. mája, deň konania volieb, pripravuje mimoriadnu reláciu, v ktorej po 23:00 h divákom sprostredkuje výsledky volieb a všetky aktuálne informácie súvisiace s ich priebehom.




Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Obchodník roka: Lidl už s jedenástimi prvenstvami
<< predchádzajúci článok
Pri útoku ruských lietadiel zahynulo v Sýrii desať civilistov