Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

24. apríla 2013

CBA Slovakia: Byť patriotom sa vyplatí



Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia bilancuje rok 2012. Celkom otvorila 26 úplne nových predajní, expandoval CENT Supermarket CBA aj DISKONT CBA. Úspešne bol zákazníkmi prijatý remodelovaný ...



Zdieľať
logo cba BRATISLAVA 24. apríla (WBN/PR) - Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia bilancuje rok 2012. Celkom otvorila 26 úplne nových predajní, expandoval CENT Supermarket CBA aj DISKONT CBA. Úspešne bol zákazníkmi prijatý remodelovaný Diskont CBA a inovatívny koncept FEST Market CBA. Dôkazom úspechu slovenského retailu je i šieste miesto v TOP 10 Obchodu za predaj potravín v roku 2012.


„Uplynulý rok bol skutočne náročný, plný neštandardných vplyvov a tvrdého konkurenčného boja. Napriek tomu môžeme potvrdiť, že sa nám podarilo obstáť na domácom retailovom trhu a zároveň zvýšiť obrat i zisk,“ uvádza Vladimír Kocúrek viceprezident CBA Slovakia a konkretizuje: „Celkový obrat z hlavnej obchodnej činnosti realizovanej na území Slovenskej republiky rástol v roku 2012 medziročným indexom takmer 3% a dosiahol výšku 179,4 mil. EUR.“

Minulý rok do rodiny CBA pribudli ďalšie 2 remodelované predajne Diskont CBA a 26 nových predajní CBA Potraviny. Pozitívne bol prijatý remodeling veľkoobchodných predajní a nový Diskont CBA, pod ktorým v súčasnosti operuje 7 jednotiek. Osvedčili sa nám prevádzky CENT Supermarket CBA. V minulom roku ich pribudlo päť. Značka supermarketov i vďaka svojej prepracovanej identite získala 3.miesto v kategórii Branding predajne v súťaži kreativity Múza Merkúra. „Slovenský spotrebiteľ je stále náročnejší a mení svoje nákupné správanie. Uprednostňuje čo do plochy menšie a vizuálne príťažlivejšie prevádzky v blízkosti domova. Je náročnejší a vyhľadáva viac ako v minulosti domáce výrobky. CBA Slovakia má v ponuke významné zastúpenie slovenských potravín a tak sa tento trend odráža na maloobchodnom obrate,“ dodáva V. Kocúrek.

CBA Slovakia pokračovala v nastolenom trende zjednocovania vizuálnej identity značky. Nové a remodelované prevádzky disponujú všetkými prvkami moderného maloobchodu vrátane technického vybavenia a služieb. Na vybraných predajniach zákazníkom prináša služby, ako napríklad Cashback , AXAp@y, či DobiCredit.

Ojedinelý a zákaznícky úspešný koncept, putovný festivalový supermarket FEST Market CBA bol v roku 2012 na piatich veľkých festivaloch a dovedna obslúžil vyše 12 500 zákazníkov. Tento projekt zameraný na mladšiu cieľovú skupinu, už má aj vlastnú komunitu na sociálnej sieti Facebook. So zákazníkmi CBA Slovakia aktívne komunikuje aj prostredníctvom lojalitného systému, do ktorého je zapojených takmer 80 000 klientov.

Pod názvom CBA Slovakia podniká spoločnosť na trhu už desať rokov a je jedným z najväčších zamestnávateľov na strednom Slovensku. Napriek zmenám v Zákonníku práce a zložitej trhovej situácii zamestnáva takmer 2 500 pracovníkov a netají sa chuťou do ďalšej expanzie. „Už začiatkom roka sme otvorili novú prevádzku CBA Potraviny v centre Lučenca, ďalšie v dvoch obciach stredného Slovenska v apríli v Novom meste nad Váhom, no a remodelovaný Diskont CBA v OC KOCKA Zvolen. Práve v regiónoch a v expanzii kompaktných, maloformátových obchodov vidíme svoj priestor,“ prezrádza V. Kocúrek. K dnešnému dňu spoločnosť prevádzkuje 343 predajných jednotiek.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Košickí hasiči mali rušnú noc, ratovali opitú mladež aj úle
<< predchádzajúci článok
Vláda odklepne desiatky okresných úradov, pridá športu