Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

12. októbra 2017

Lidl kritizovali za vyretušovanie kríža z kostola na reklamnej snímke



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Rím 12. októbra (TASR) - Nemecký obchodný reťazec Lidl vyvolal hnev v severnom Taliansku za údajné vyretušovanie kríža z fotografie kostola v reklamnom materiáli. Len pred mesiacom sa stal podobný incident s obalom niektorých produktov Lidlu. Informovala o tom dnes tlačová agentúra DPA.


Nemecká spoločnosť odstránila kríž z fotografie historického kostola v meste Dolceacqua v talianskom regióne Ligúria, ktorá visela v obchode v neďalekom meste Camporosso.

Starosta mesta Dolceacqua sa sťažoval na chýbajúci kríž a Lidl v stredu odpovedal, že snímku vzali z fotografickej databázy.

"Neuvedomili sme si, že na fotografii, ktorú sme kúpili, chýba kríž," uviedol Lidl vo vyhlásení. "Táto záležitosť nie je premyslenou marketingovou stratégiou, ale skôr dôsledok nedbanlivosti, za ktorú sa obyvateľom mesta Dolceacqua ospravedlňujeme," dodal obchodný reťazec.

Problematickú fotografiu Lidl odstránil a ospravedlnil sa aj starostovi mesta, napísala spoločnosť vo vyhlásení.

Lidl bol už minulý mesiac viacerými európskymi krajinami kritizovaný za vyretušovanie kríža z kostola na gréckom ostrove Santorini, ktorý bol vyobrazený na obale potravinových výrobkov počas "gréckeho týždňa" tohto reťazca.

Spoločnosť vtedy uviedla, že je to súčasť jej obchodnej politiky, v rámci ktorej sa snaží zostať politicky a nábožensky neutrálna.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Hodnota za peniaze sa budúci rok zameria na ďalšie tri oblasti
<< predchádzajúci článok
Dánsko nevydá do Turecka údajného komplica atentátnika z Istanbulu