Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

26. novembra 2018

Ľudia šírením príbehov na sociálnej sieti podporia viaceré rodiny



Ľudia môžu prostredníctvom sociálnej siete pomôcť deťom aj dospelým v náročných ťažkých situáciách. Darcovský portál ĽudiaĽuďom.sk spúšťa od utorka ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 26. novembra (TASR) – Ľudia môžu prostredníctvom sociálnej siete pomôcť deťom aj dospelým v náročných ťažkých situáciách. Darcovský portál ĽudiaĽuďom.sk spúšťa od utorka (27.11.) kampaň Nečakaj do Vianoc! Zdieľaj dobro už dnes. TASR o tom informovala Ľubica Dundeková z ĽudiaĽuďom.sk.


Kampaň sa začne symbolicky v deň štedrosti, darovania a dobrovoľníctva, ktorý je známy pod názvom #GivingTuesday. Od tohto dňa sa až do 20. decembra prostredníctvom stránky portálu na sociálnej sieti verejnosť postupne stretne s príbehmi 24 rodín. "Hľadali sme koncept, ktorý umožní každému podať pomocnú ruku v rámci svojich možností. Kto nemôže podporiť rodiny finančne, pomôže zdieľaním, lajkom, komentárom. Naším cieľom je rozšíriť myšlienku, že svojím vlastným spôsobom môže byť kedykoľvek nápomocný každý z nás. Sme presvedčení, že sa nám opäť podarí podporiť ľudskú súdržnosť a solidaritu," povedal riaditeľ neziskovej organizácie ĽudiaĽuďom Roland Kyška.

Šírenie príbehov rodín zapojených do kampane priamo súvisí s tým, akú finančnú podporu tieto rodiny dostanú. "Zázraky sa dejú. Oslovil nás darca s návrhom, že by rád rozdelil 4800 eur 24 rodinám. Za svoju štedrú pomoc neočakáva vôbec nič, dokonca chce zostať v anonymite. Podporil našu ideu zdieľania príbehov a rovnako ako my verí, že je to spôsob, ako osloviť ďalších ústretových ľudí a pomôcť tak rodinám ešte viac. Teraz má zdieľanie naozaj veľký zmysel," povedala výkonná riaditeľka neziskovej organizácie Elena Šingliarová.

Finálna výška sumy, ktorú darca prerozdelí, bude závislá od aktivity ľudí na sociálnej sieti. Čím viac interakcií s výzvami vytvoria, tým viac peňazí do rodín poputuje. "Ak sa nám počas trvania kampane podarí získať minimálne 4800 interakcií, bude medzi rodiny rozdelených rovným dielom celých 4800 eur. Ak bude interakcií menej, do rodín poputuje polovica, teda 2400 eur," uzavrela Dundeková.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fiat Chrysler uvažuje o predaji robotickej divízie Comau
<< predchádzajúci článok
Szijjártó k situácii na Ukrajine: Záujmom Maďarska je mier u susedov