Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

11. februára 2008

Valentín je pre tretinu Slovákov komerčný sviatok



Vyše tretina mladých Slovákov považuje deň svätého Valentína za komerčný sviatok, z ktorého sa tešia najmä obchodníci. I napriek tomu tento sviatok obľubuje až 70 percent mladých.



Zdieľať
BRATISLAVA 11. februára (WEBNOVINY) - Vyše tretina mladých Slovákov považuje deň svätého Valentína za komerčný sviatok, z ktorého sa tešia najmä obchodníci. I napriek tomu tento sviatok obľubuje až 70 percent mladých. Vyplýva to z online prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý realizovala na konci januára na vzorke respondentov vo veku od 15 do 25 Februárový deň zaľúbených ignoruje päť percent opýtaných. Pre šesť percent mladých je nepríjemným sviatkom, pretože nemajú priateľa či priateľku. Tretina respondentov však sviatok svätého Valentína vníma ako príležitosť osláviť lásku a pätina ako šancu dať najavo city blízkej osobe. Z prieskumu tiež vyplýva, že 65 percent mladých plánuje kúpiť blízkej osobe darček. Ženy dávajú prednosť sladkostiam, muži kupujú častejšie kvety. Zaľúbení si navzájom kupujú i milé hračky, erotické darčeky, oblečenie, lístky na kultúrne podujatia, parfumy a knihy. Takmer dve tretiny respondentov plánuje osláviť sviatok svätého Valentína v reštaurácii. Na romantickú večeru by si 22 percent mladých zvolilo taliansku a 20 percent tradičnú slovenskú kuchyňu. K obľúbeným jedlám však patria i francúzske špeciality, čína a morské plody. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ukradli maľby Moneta, Van Gogha, Degasa a Cézanna
<< predchádzajúci článok
Nemecko chce do konca roka čiastočne sprivatizovať železnice