Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Visa a sieť drogérií Teta vás za platbu kartou odmenia



Účelom kampane, ktorá bude prebiehať vo vybraných predajniach drogérie Teta, je poukázať na jednoduchosť a bezpečnosť kartových platieb aj pri bežných, ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP/Manu Fernandez
Bratislava 3. októbra (OTS) - Účelom kampane, ktorá bude prebiehať vo vybraných predajniach drogérie Teta, je poukázať na jednoduchosť a bezpečnosť kartových platieb aj pri bežných, každodenných nákupoch. Tie totiž častokrát zahŕňajú okrem potravín aj kozmetiku, čistiace prostriedky a iné predmety dennej potreby, ktoré sú bežne dostať v drogérii.


Každý, kto za nákup v hodnote minimálne 10 eur zaplatí kartou Visa získa za odmenu sprchový gél Palmolive Naturals (250 ml). Kampaň bude prebiehať od 1. do 31. októbra 2016 a po celom Slovensku sa do nej zapojí viac ako 110 predajní Teta .

Slováci platbu kartou ako takú akceptovali veľmi rýchlo, no pri rozhodovaní kde ňou zaplatia sú mnohí naďalej skôr konzervatívni. Za malé nákupy preto zo zvyku často platia hotovosťou, napriek tomu že platba kartou je pohodlnejšia a vďaka bezkontaktnej technológii aj rýchlejšia. Verím, že kampaň, v ktorej zákazníkov platiacich kartou VISA odmeníme malým darčekom v podobe sprchového gélu, inšpiruje k plateniu kartou čoraz viac ľudí,“ hovorí Marcel Gajdoš, riaditeľ Visa Europe pre Českú republiku a Slovensko. „Sme taktiež radi, že našim partnerom je značka Teta, ktorá účasťou na kampani potvrdzuje záujem o zavádzanie moderných platobných metód,“ dodáva Gajdoš.

O tom, že bezhotovostným platbám sa na Slovensku darí svedčí aj medziročný nárast platieb u obchodníkov kartami Visa až o 24% a medziročný nárast objemu spotreby o 18%. Bezhotovostné platby sú výhodné nielen pre zákazníkov, ale aj pre samotných obchodníkov, keďže šetria náklady spojené so spracovaním hotovosti. Vďaka rýchlym bezkontaktným platbám obchodníci navyše dokážu vybaviť viac zákazníkov, čo znamená aj vyššie tržby a väčšiu atraktivitu medzi zákazníkmi.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Záujem Slovákov o včelárenie rastie, modernizácii pomáhajú eurofondy
<< predchádzajúci článok
Aktivita v ruskom výrobnom sektore v septembri vzrástla